Naruto Club

Przeżyj wielką przygodę w świecie Shinobi! Dołącz do nas już dziś!

Ogłoszenie

1 Zgodnie z ustawą z dnia 04.02.1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) forum i cała jego zawartość podlega ochronie praw autorskich ˆ
2 Zaszła zmiana odnośnie poziomów chakry. Od teraz są limity, których nie da się przekroczyć bez wspomagaczy (10 000 chakry), a także odpowiednie poziomy chakry niosą za sobą pewne efekty.
3 Miejcie oko na SPRAWY ADMINISTRACYJNE!
4 Od tej pory Akademia Ninja jest zamknięta dla graczy. Zaczynamy grę od Genina. (Akademia działa dla NPC)

#1 15-01-2017 22:42:26

Tenzo

https://i.imgur.com/NyVlGfS.jpg

Zarejestrowany: 13-01-2017
Posty: 253
Punktów :   

Własne - Tenzo

Style Taijutsu

Kyoto Ryuu
Ranga Stylu: B
Zalety: Szybkość, Wytrzymałość
Wady: Po dłuższym czasie stosowania meczący
Czas nauki: 4 dni
Opis: Jest to specyficzny styl walki w którym wykorzystujemy swoje ciało jako "miecz", styl składa się z ruchów i technik dzięki którym możemy z łatwością walczyć przeciwko szermierzom. Styl został stworzony z myślą o niszczeniu broni przeciwnika i tu tkwi jego prawdziwa siła.

BONUSY: +20 Szybkość, Wytrzymałość, +20 Energia

Techniki:

Tettai
Ranga: D+
Czas nauki: 6,5h
Ta technika jest stosowana najczęściej po uniknięciu cięcia. Po uniku wyprowadzamy potężne kopnięcie od dołu w nadgarstek przeciwnika z przesunięciem stopy w kierunku dłoni, co umożliwia skuteczne rozbrojenie.

Yaburu
Ranga: B
Czas nauki: 12,5h
Gdy przeciwnik wyprowadza cięcie chwytamy miecz oburącz, składając dłonie w geście modlitewnym s ostrzem po między nimi. Ważne jest aby ostrze złapać nie centralnie w środek dłoni tylko w na stawach palcowych. Gdy już trzymam za klingę szybko przepuszczamy chakre z jednej dłoni do drugiej przez miecz. Chakra osłabia strukturę ostrza i teraz jednym silnym, zdecydowanym ruchem łamiemy ostrze.

Nagare
Ranga: B
Czas nauki: 20,5h
Jest to podstawowy unik a raczej sposób poruszania się w trakcie walki, dzięki któremu jesteśmy w stanie unikać praktycznie wszystkich cięć. W rzeczywistość unik ten składa się z pojedynczych dobrze skoordynowanych ruchów.  Osoba która opanuje tą technikę, może swobodnie unikać cięci wyprowadzanych z każdej strony.

Juuken Waiban
Ranga Stylu: A
Zalety: Szybkość, Wytrzymałość
Wady: Wadą stylu  jest chakrożerność przy długich walkach, każdy cios, to wysłanie sporej dawki chakry - znacznie większej, niż drobne uderzenia w Tenketsu. Kolejną wadą jest to, że Jest to męczący styl, gdyż nie dość, że ciało daje z siebie wiele, to kontrola chakry cały czas musi działać.
Czas nauki: 4 dni
Opis: Styl walki, którym może posługiwać się jedynie użytkownik Byakugan. Styl znacząco różni się od Juuken ryuu, w Waiban użytkownik przybiera bardziej zamkniętą pozycje co ułatwia obronę. Drugą znaczącą różnicą jest to, iż nie atakujemy wewnętrznego systemu czakry tak jak w standardowym stylu użytkowników wspomnianego wcześniej kekkei genkai a organy prowadząc do ich uszkodzenia bądź całkowitego zniszczenia. Ciosy Juuken Waiban zadawane są zamkniętą pięścią przez co zyskujemy na sile a w momencie uderzenia uwalniana jest chakra ukierunkowana tak by trafic bezpośrednio w np. wątrobę wywołując negatywny wpływ na ciało przeciwnika. Trzecią różnicą jest to, że poza uderzeniami pięścią atakujemy również kolanami i łokciami.

Wymagane: Byakugan, Perfekcyjna Kontrola Chakry

BONUSY: +30 Siły, +30 Wytrzymałość

Techniki:

Hakke Hasu
Ranga: A
Czas nauki: 50h
Wymagane: Byakugan
Opis: Użytkownik Byakugan dzięki swojemu kekkei genkai namierza 3 żyły prowadzące do serca następnie atakuje przeciwnika jedną dłonią, samymi opuszkami palców w których nagromadzona jest chakra. Gdy użytkownik trafi przeciwnika w namierzone punkty, uwalnia skondensowaną chakre z palców która po dostaniu się do żył blokuje w nich przepływ krwi. Zablokowanie odpływu krwii prowadzi do zniszczenia serca przeciwnika przez ciągły dopływ krwii przez tętnice.

Kanzou
Ranga: A
Czas nauki: 40h
Wymagane: Byakugan
Użytkownik Byakugan dzięki swojemu kekkei genkai namierza dokładnie wątrobę przeciwnika by następnie zadać potężny cios wykonany kolanem uwalniając chakre prosto w ten narząd. Tak silne uderzenie ma na calu doprowadzić do pęknięcia wątroby. Zniszczenie tego narządu skutkuje poważnym krwotokiem wewnętrznym.

Kama Kanzou
[color=#FF9900][b]Ranga:
B
Czas nauki: 20h
Opis: Użytkownik Byakugan dzięki swojemu kekkei genkai namierza dokładnie wątrobę przeciwnika by następnie zadać krótki cios po łuku uwalniając chakre w momencie uderzenia. Technika nie jest silna jak standardowa wersja "Kanzou" uderzenie nie ma na calu spowodować pęknięcia wątroby a jedynie osłabić ten narząd. Kilka celnych ciosów powoduje stopniowe zakwaszanie organizmu przez wyrzucane z wątroby enzymy. Przy kilku silnych ciosach może nawet doprowadzić do pęknięcia wątroby.

------------------------------------------------------------------------------------------

Umiejętności:

Henkou
Ranga: B
Czas Nauki: 2 dni
Umiejętność stosowana przez shinobi używających różnych stylów TaiJutsu. Umiejętność polega na płynnych i szybkich przejściach między stylami, w ten sposób ninja może używać jednego stylu do ataku a drugiego do obrony co znacznie upraszcza walkę.

------------------------------------------------------------------------------------------

Taijutsu

Aoi ryuu no tsume
Ranga techniki: A
Czas nauki: 32h
Wymagane: Perfekcyjna Kontrola Chakry
Opis: Jest to technika Taijutsu polegająca na skupieniu bardzo dużej ilości chakry w naszej pięści, efektem tego jest niebieski płomień otaczający naszą rękę nie jest to prawdziwy ogień lecz tylko efekt silnie skupionej chakry, kotra utwardza naszą dłoń i wzmacnia nasze ataki. Użytkownik techniki może jednym uderzeniem niszczyć skały lub łamać drzewa, nic nie stanie na drodze jego pięści. lecz nie trwa to długo i jest dosyć męczące a zebranie wystarczającej ilości chakry zajmuje chwile. Atak trzeba wykonać wciągu 2 tur inaczej chakra rozejdzie sie i nic po naszej technice.

Seiryuu no tsume
Ranga techniki: A
Czas nauki: 38h
Wymagane: Perfekcyjna Kontrola Chakry, Aoi ryuu no tsume
Opis: Jest to technika pochodząca od Aoi ryū no tsume, lecz w odróżnieniu od techniki macierzystej nie gromadzimy chakry w pięści a w nodze, efekt techniki jest taki sam.

Hakke Hasu
Ranga: A
Czas nauki: 50h
Wymagane: Byakugan
Użytkownik Byakugan dzięki swojemu kekkei genkai namierza 3 żyły prowadzące do serca następnie atakuje przeciwnika jedną dłonią, samymi opuszkami palców w których nagromadzona jest chakra. Gdy użytkownik trafi przeciwnika w namierzone punkty, uwalnia skondensowaną chakre z palców która po dostaniu się do żył blokuje w nich przepływ krwi. Zablokowanie odpływu krwii prowadzi do zniszczenia serca przeciwnika przez ciągły dopływ krwii przez tętnice.

------------------------------------------------------------------------------------------

Ninjutsu

Hikari no tama
Ranga techniki: D
Czas nauki: 2h
Opis: Wyciągamy dłoń przed siebie poczym skupiamy w chakre pochwili w naszej dłoni pojawia się świecąca kula która lewituje troszkę ponad głową oświetlając nam droge. Świetlista sfera nie może oddalić się od nas ponieważ obrazu znika.

Hikari Bakuhatsu
Ranga: C
Czas: Nauki: 7h
Opis: Wytworzona wcześniej kula światła wybucha ostrym światłem oślepiającą przeciwnika, dając nam szanse na ucieczkę bądź szybki atak. Efekt oślepienia nie trwa dlugo, jakieś kilka naście sekund. Efekt nie działa na używającego

------------------------------------------------------------------------------------------

Fuuinjutsu

Kizuna no Fuuin
Ranga:  A
Czas nauki:  3 dni
Opis: Jest to Fuuinjutsu pozwalające uwięzić przeciwnika. Wykonujemy kilka znaków po czym nakładamy pieczęć w punkcie A i punkcie B np. Skałach, Drzewach. Pieczęć jest bardzo słabo widoczna gołym okiem a nawet przy pomocy sharingan lecz użytkownik  Byakugan nie będzie miał problemu z wykrycie jej, pod warunkiem, że szuka pułapek w okolic. Gdy nasz przeciwnik przetnie tą linie przechodząc przez nią aktywuje się technika, spetując naszą ofiarę, która pada bezwładnienna ziemię. Pieczęć paraliżuje miełśnie ofiary pozbawiając ją władzy nad ciałem. Wydostanie się z tej techniki może być problematyczny nawet dla Jounina. Zasięg między punktem A do B to jakieś 10m, pieczęć działa tylko na pierwszą osobę która w nią wpadnie.

Sposoby wydostanie się:
- Uwolnienie przez właściciela techniki
- Bardzo szybki skok poziomu chakry w ciele spętanego
- siła na poziomie 180 lecz uwolnienie zajmuje chwile

Fuuin Itami
Ranga:  B
Czas nauki:  20 h
Opis:  Jest to fuuin jutsu dzięki któremu możemy wywołać nagły atak bólu u osoby naznaczonej, podczas aktywowania pieczeci przez osobe ktora ja nalozyla znak zaczyna sie jarzyć na niebiesko a naznaczona osoba czuje przeszywajacy ból w miejscu pieczeci.

Fuuinjutsu nie działa na osoby z wytrzymałością powyżej 150 poniewaz sa wstanie wytrzymac bol i przelamac pieczec. Osoby ze zmysłem dotyku na poziomie III i wyższym są w stanie zignorować ból częściowo lub zupełnie nawet jeżeli nie osiągają progu wytrzymałości na poziomie 150.


Fuuin: Futan Juinjutsu
Ranga: S
Czas nauki: 7dni
Jest to technika pozwalająca na nałożenie przeklętej piczęci, różni się tym od techniki macierzystej, iż zmiany w organizmie i ukladzie chakry nie nastepuja az tak gwałtownie jak w przypadku Fuuin: Juinjutsu. Pieczęć rozwija się i łączy z ciałem użytkownika przez jakiś tydzień powoli wprowadzając zmiany, w różnicy od Fuuin: Juinjutsu gdzie zmiany sa wprowadzone gwałtownie i nie każdy zdoła to przeżyć. Pieczęć sama pobiera chakre natury i sama powoli ją pieczętuje, okres inkubacji pieczęci trwa około 2 dni.
Wymagane: Fuuin: Juinjutsu, Fuuin: Kouzen

Fuuin Anzen-sei
Ranga techniki:  A
Czas nauki:  3dni
Opis:  Jest to technika służąca do pieczętowania swoich kryjówek, w wejściu jak i w środku naszej np.jaskini umieszczamy kilka notek (w zależności od wielkości kryjówki) niezbędne do wykonania techniki, po złożeniu znaków notki aktywują się.  Teraz wejście do naszej jaskini jest ukryte, patrząc na nie gołym okiem zobaczymy normalne ukształtowanie terenu, lecz użytkownik byakugan nie będzie miał problemu z dostrzeżeniem, iż coś z tym pagórkiem jest nie tak. Gdy podejdziemy na odległość 1m iluzja zniknie lecz bariera nie pozwoli na wejść do środka. Wejść do można znając odpowiednią kombinacje pieczęci które należy złożyć przed wejściem np. Pies --> Byk --> Smok --> Szczur w przypadku użycia błędnej kombinacji 3 razy tak jak i w przypadku zdjęcia pieczęci w inny sposób notki w jaskini aktywują się i zniszczą kryjówkę wraz z jej zawartością. Gdy właściciel lub ktoś znajomy jest w środku notki sprawiające destrukcje kryjówki nie działają aktywna zostaje tylko bariera.

Fuuin: Kouzen
https://i.imgur.com/UBFlI1Z.jpg
Ranga: S
Czas Nauki: 10 dni
Opis: Owa technika umożliwiająca nam ingerowanie we wcześniej już nałożone fuuinjutsu, dzięki czemu możemy wprowadzać w nie własne zmiany. Im większą mamy znajomość fuuinjutstu tym bardziej możemy wpływać na techniki pieczętujące rożnej maści. Proste fuuinjutsu możemy zmieniać dowolnie, ALE W ZAKRESIE SWOJEJ RANGI. Nie da się zrobić z fuuinjutsu rangi D nagle rangi B. Możemy zrobić rangę C, ale nic więcej. Zaś skomplikowane fuuinjutsu... tutaj zmiany są niewielkie, ale na jeden raz. Bo po jednej zmianie możemy od razu wykonywać drugą i trzecią, czwartą, piątą, aż w końcu osiągniemy pożądany efekt. Jednak musimy pamiętać, że zbyt szybkie zmiany, zbyt drastyczne, mogą złamać pieczęć co w zależności od przypadku może doprowadzić do różnych rzeczy. W przypadku przeklętej pieczęci - najpewniej śmierci.
Kolejna rzecz - nie możemy nanosić zmian w fuuinjutsu na ludziach, którzy nie wyrazili zgody, chyba że są ogłuszeni/nieprzytomni.

Jubaku Bunshin
Ranga: A
Opis: Technika ta jest używana do utworzenia Cienistego Klona, który po zniszczeniu nakłada paraliżujące fuuinjutsu na przeciwnika którego ciało pokrywa się czarnymi znakami. Klon ten wygląda jak zwykły klon cienia, co pozwala użytkownikowi na zbliżenie go bliżej celu, który nie oczekuje niczego poza normalnym atakiem. Paraliżujące fuuinjutsu jest bardzo cięzkie do przelamania, sposobami na jego złamanie jest wywołanie nagłego skoku chakry w ciele sparaliżowanego lub siła na poziomie od 170.
By fuuinjutsu zadziałao wymagany jest kontakt cielesny z klonem.
Wymagane: Kage Bunshin No Jutsu, Fuuin Fuzui

Ostatnio edytowany przez Tenzo (22-11-2018 19:00:24)


https://i.imgur.com/72RMG8y.jpg

Offline

 
Kunai

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
hotel spa ciechocinek