Naruto Club

Przeżyj wielką przygodę w świecie Shinobi! Dołącz do nas już dziś!

Ogłoszenie

1 Zgodnie z ustawą z dnia 04.02.1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) forum i cała jego zawartość podlega ochronie praw autorskich ˆ
2 Zaszła zmiana odnośnie poziomów chakry. Od teraz są limity, których nie da się przekroczyć bez wspomagaczy (10 000 chakry), a także odpowiednie poziomy chakry niosą za sobą pewne efekty.
3 Miejcie oko na SPRAWY ADMINISTRACYJNE!
4 Od tej pory Akademia Ninja jest zamknięta dla graczy. Zaczynamy grę od Genina. (Akademia działa dla NPC)
  • Index
  •  » Własne
  •  » Własne techniki, umiejętności oraz Kekkai Genkai

#406 26-07-2018 21:43:25

Jiraiya

https://i.imgur.com/oxGVoEr.jpg

11439095
Call me!
Zarejestrowany: 08-09-2008
Posty: 944
Punktów :   

Re: Własne techniki, umiejętności oraz Kekkai Genkai

Okej, poprzez wydobywanie chakry w dłoniach w postaci wybuchu wprowadzasz swoje ciało w ruch przypominający tornado, a w naszym uniwersum coś rodzaju omote renge(kwiat lotosu) - na moje może przejść. Ale oczywiście jest to technika rangi S o sporym obszarze oraz sile rażenia, tak więc nie może obyć się bez pewnych ograniczeń.
Po pierwsze, technika na GIF'ie jest zbyt dynamiczna, mam na myśli czas w jakim wprawiasz się w ruch tornada. Dla zobrazowania, żaden samochód na starcie nie jedzie 200km/h, tak samo będzie w tym przypadku. Zaczynasz praktycznie od zera, i czas w jakim wprawiasz się w ruch jest zależny od tego jak bardzo zaawansowane oraz rozwinięte jest Twoje Kekkei Genkai(apropo tego, dodaj w swojej karcie potaci taką statystykę). Obstawmy, ze przy maksymalnym rozwinięciu Kekkei Genkai czas wprawienia swojego ciała w ruch zajmie coś w okolicach dwóch sekund, aby móc 'wystrzelić' z odpowiednią prędkością. I tak też ja bym przyjął. Dla rozpiski:
10lvl KG - 3 sekundy/ 9lvl KG - 4 sekundy/ 8lvl KG - 5 sekundy/ 7lvl KG - 6 sekund / 6lvl KG - 7 sekund/ 5,4,3,2,1 lvl KG - 8 sekund.
Nie zapominaj też, że siła eksplozji również będzie mieć znaczenie od statystyki rozwinięcia więzów krwi, oraz poziomu opanowania ninjutsu.
Wiem, że te jednostki czasowe mogą być długie na niskim poziomie rozwinięcia więzów krwi, jednak nie zapominajmy że nie od razu Rzym zbudowano, tak samo jest z technikami w uniwersum Naruto. Im więcej doświadczenia u shinobi tym lepsze korzystanie z technik.
Co do braku obrażeń, to tez nie przejdzie. Może i byłoby to możliwe posiadając zbroję Raiton no Yoroi, oraz idealnie opanowane ninjutsu tej natury, jednak bez tego opieramy się na własnej wytrzymałości. Technika tworząc wybuch atakuje również Ciebie, oczywiście w mniejszym stopniu, ponieważ jej uwolnienie jest kierowane w zupełnie innym kierunku. Im mniejsza wytrzymałość ciała, tym bardziej atakuje też Ciebie, załóżmy, że w tym przypadku powoduje typowe obrażenia co inne eksplozje. To już wedle uznania, jednak uważam, że nawet na poziomie maksymalnym dla zwykłego człowieka(200 wytrzymałości) powinieneś  otrzymywać jakieś obrażenia, oczywiście niewielkie, ale jednak widoczne jak zadrapania czy minimalne poparzenia. Technika wprawia Cię w niezwykły impet oraz przeciążenia ciała, dlatego też nie może być tak, że nie powoduje nic tak jak w klasycznym przypadku użycia tej natury chakry. Każde jednorazowe wprawienie siebie w taki ruch nawet przy maksymalnej wytrzymałości ciała powinno powodować obciążenia także narządów wewnętrznych(lekko odczuwalne bóle). Oczywiście, jeśli dzięki wspomagaczom osiągniesz poziom powiedzmy 300, to wtedy możliwe, że technika będzie nieszkodliwa dla Ciebie.

Droga Shinobi jest długa, dlatego taka technika powinna być ostatecznym asem w rękawie młodego ninja, a dopiero później bronią dzięki której będzie rozpoznawalny i kojarzony z nią na świecie, a myślę, że ta właśnie taką jest.




http://i50.tinypic.com/2wlyk9s.png


Offline

 

#407 27-07-2018 18:34:08

Gentaro

https://i.imgur.com/oAqsbnN.jpg

Zarejestrowany: 16-07-2018
Posty: 16
Punktów :   

Re: Własne techniki, umiejętności oraz Kekkai Genkai

Nazwa techniki: Suna Arashi
Ranga: B
Czas nauki: 24 h

Opis techniki: Po wysłaniu części piachu do otocznia(o ile nie on nie występuje np. pustynia) użytkownik wytwarza piaskową burzę. Technika nie ma za zadanie zranić przeciwnika tylko utrudnić mu walkę. Wirujący piach dostaję się do oczów przeciwnika powodując konieczność ich zasłaniania/przecierania. Justu najbardziej przydatne w przypadku przeciwników posiadających doujustu

Nazwa techniki: Suna Nokkuauto

Ranga: C
Czas nauki: 9 h

Opis techniki: Prosta ale zarazem skuteczna technika. Gdy użytkownik zamierza zadać cios pięścią swojemu przeciwnikowi chwilę przed uderzeniem dłoń do samego przedramienia pokrywa się grubą warstwą piachu która momentalnie twardnieje. Bezpośrednie trafienie najczęściej kończy się nokoutem.

Nazwa techniki: Suna Shotto
Ranga techniki: B
Czas nauki: 30h

Opis techniki: Po uwolnieniu piasku użytkownik techniki tworzy nad sobą  piaskowe włócznie (dość cienkie i podłużne stożki) które od razu twardnieją. Włócznie bez problemu są w stanie przebić ciało człowieka. Nie ma limitu wg ilości włóczni może być 1 lub 1000 w zależności od umiejętności i posiadanej chakry użytkownika.

Nazwa techniki: Suna no ken
Ranga Techniki: B/A
Czas nauki: 2 dni

Opis: Po wydobyciu piasku z urny(pojemnika) użytkownik formuje masywną dłoń którą może kierować w dowolny sposób. Może atakować nią przeciwnika, bronić towarzysza itp.  W dowolnym momencie z każdego z palców owej dłoni może został wypuszczone jego "przedłużenie" formując mniejszą lecz szybszą dłoń która prędzej może "dogonić" przeciwnika.

Offline

 

#408 28-07-2018 15:42:07

Jiraiya

https://i.imgur.com/oxGVoEr.jpg

11439095
Call me!
Zarejestrowany: 08-09-2008
Posty: 944
Punktów :   

Re: Własne techniki, umiejętności oraz Kekkai Genkai

Suna Arashi
Samo wywołanie burzy piaskowej to dobry pomysł. Jednak jak wiadomo, im większa i groźniejsza tym dłuższe przygotowania, powiedzmy, że podstawowa wersja techniki to coś na wzór Kirigakure no Jutsu(mgła) i wtedy utrudnia ona widoczność, a im więcej chakry i piasku tym mocniejsza, z tym zastrzeżeniem, że tylko przeszkadza i piasek z akurat tej techniki nie jest w stanie zranić przeciwnika. W takim podejściu akcept.

Suna Nokkuauto
Samo oplatanie ręki piachem nie wystarcza, tak więc technika nie może być jak domyślam się chciałbyś - błyskawiczna. Samo utwardzenie piasku, czyli zmiana jego gęstości powinna chwilę zająć, więc im dłuższe przygotowanie tym lepszy efekt, ale ogólnie zamysł dobry. Jak na moje akcept.

Suna Shotto
Same włócznie występowały zarówno w mandze jak i anime, ale nie są uwzględnione w naszych technikach, więc akceptacja z miejsca. Jeżeli w przyszlości zostanie ona dodana to po prostu zmienisz nazwę.

Suna no ken
To samo co wyżej. Jednak mam zastrzeżenie co do podziału dłoni, jeżeli już to tworzysz następną z inn ego piasku, a nie dzielisz tą co już jest.


Ogólnie rzecz biorąc masa technik piasku nie jest nazwana ze względu na to, że praktycznie dowolnie można go formować. Wiele technik nie jest ujętych na naszym forum(poprzez nasze lenistwo oraz już sędziwy wiek na takie zabawy), dlatego też masz spory wachlarz możliwości. Jeżeli masz czas i chęci mógłbyś ująć wszystkie znane w mandze techniki związane z piaskiem, a wtedy aktualizuje się temat w dziale Kekkei Genkai. Po takim zabiegu wymyślanie naprawdę własnych technik będzie dużo bardziej urozmaicone, bo to co teraz przedstawiasz to w dużej mierze kopia z mangi. W razie pytań zapraszam na PW.




http://i50.tinypic.com/2wlyk9s.png


Offline

 

#409 13-08-2018 21:11:40

Yato

https://i.imgur.com/NyVlGfS.jpg

Zarejestrowany: 23-12-2017
Posty: 118
Punktów :   

Re: Własne techniki, umiejętności oraz Kekkai Genkai

Przeklęta pieczęć Upadłego / Ochita no Juin
Przeklęta Pieczęć Upadłego jest jedną z nieznanych dotąd przeklętych pieczęci . Ta pieczęć stawia na szybkość a także na wytrzymałość oraz siłę połączoną z sporym zastrzykiem chakry. Te zdolności sprawiają, że Ochita no Juin jest odpowiednia dla walczących wręcz, jak i na dystans. Szansa na przeżycie i przyjęcie jej wynosi tylko 10%. Ból otrzymania pieczęci jest tak wielki że czujemy się jakbyśmy byli w stanie agonalnym od ciężkiej rany . Na ostatnim stadium rozwoju nasze ciało jest dosyć poważnie modyfikowane, dlatego też ta jest uznana za jedną z najniebezpieczniejszych. Pieczęć została stworzona przez upadłego shinobi , którego imię zostało zapomniane na przestrzeni setek lat. Ostatni poziom formy przypomina oryginalną formę przeklętej pieczęć upadłego shinobi. Pieczęć jest przekazywana przez poprzedniego nosiciela pieczęci . Przez wzmocnienie Tenzo zyskała nowe właściwości

Tryb Naznaczenia
Osoba, która przeżyła przyjęcie Ochita no Juin zostaje nagrodzona dodatkową ilością chakry jak i lekkim wzmocnieniu fizycznych warunków.

Stałe bonusy
Chakra + 600
Siła + 20
Odporność Psychiczna + 20
Szybkość + 10
Energia + 10
Wytrzymałość + 20

Poziom Pierwszy
Na nasze ciało nachodzi na nie kilka linii biegnących od pieczęci. Linie biegną po  całym naszym ciele. W tej formie dostajemy spory zastrzyk czakry jak i naszych zdolności.

Chakra + 1400
Siła + 60
Odporności Psychiczna + 60
Szybkość + 30
Energia + 20
Wytrzymałość + 60
Zręczność + 30
Poziom drugi jest zmaksymalizowaniem bonusów z poziomu pierwszego. Nasze ciało dosyć drastycznie się zmienia. Skóra na naszym ciele się utwardza ale nie utrudnia nam poruszania o dziwo. Poprzednio naniesione lnie  na nasze ciało nasilają się.  Wytrzymałości jest o wiele większy niż przedtem. Oraz wyrastają nam nowe ręce dokładnie 4 przez co razem z naszymi mamy ich 6 .Włosy przyjmują kolor biały podobnie też jak nasz tęczówka w oku. Mimo że oczy są całe białe cały czas jesteśmy wstanie widzieć.

Chakra +2600
Siła + 100
Odporności Psychiczna +60
Szybkość + 100
Energia + 60
Zręczność + 50
Wytrzymałość + 100

Jest to propozycja wzmocnionych statystyk przez wzmocnienie Tenzo.


https://imgur.com/uCT9wAp.jpg

Offline

 

#410 22-08-2018 10:17:29

 Ripper

https://i.imgur.com/Xzz3436.jpg

38437374
Zarejestrowany: 19-01-2012
Posty: 749
Punktów :   
Grupa Krwi: AB

Re: Własne techniki, umiejętności oraz Kekkai Genkai

Gekitai Shimasu
Ranga: S
Opis: Technika Opierająca
Opis: Bazując na Chibaku Tensei użytkownik tworzy ciemną czarną kulę lecz w odrożnieniu od techniki macierzystej czarny punkt nie ma na celu przyciągać a odpychać od siebie obiekty ze wszystkich stron lub tylko z pojedynczych. PRzeciwnik znajdujacy się mniedzy czarnymi punktami zostanie zmieżdzony przez siłę która ciągle napiera. Jak w przypadku Chibaku techika jest dosyc chakro żerna lecz to jak i chibaku zależy od skali zastosowania techniki.
Wymagane: Chibaku Tensei



Rinne: Jiryoku Ju
Ranga: S
Opis: Technika opiera się na umiejętności kontrolowania grawitacji dzięki Rinneganowi, mając przy sobie pocisk zbudowany z bardzo twardego materiału np. metalowa kulka. Tak jak w przypadku w Chibaku Tensei wykorzystujemy punkty grawitacyjne. Tworzymy w dłoni dwa punkty, jeden które będą odpychać się nawzajem, pomiędzy nimi musi znaleźć się przedmiot który chcemy wstrzelić (pocisk). W momencie w którym jedna z sił zostaje zwolniona pocisk zostaje wystrzelony z ogromna prędkością przy czym jest wstanie przebić praktycznie wszystko na swojej drodze i jest praktycznie niemożliwy do uniknięcia.
Wymagane:  Chibaku Tensei, Gekitai shimasu

Ostatnio edytowany przez Ripper (28-08-2018 13:45:15)


https://i.imgur.com/JunUjE8.png

Offline

 

#411 09-09-2018 10:59:04

Tenzo

https://i.imgur.com/NyVlGfS.jpg

Zarejestrowany: 13-01-2017
Posty: 253
Punktów :   

Re: Własne techniki, umiejętności oraz Kekkai Genkai

Jubaku Bunshin
Ranga: A
Opis: Technika ta jest używana do utworzenia Cienistego Klona, który po zniszczeniu nakłada paraliżujące fuuinjutsu na przeciwnika którego ciało pokrywa się czarnymi znakami. Klon ten wygląda jak zwykły klon cienia, co pozwala użytkownikowi na zbliżenie go bliżej celu, który nie oczekuje niczego poza normalnym atakiem. Paraliżujące fuuinjutsu jest bardzo cięzkie do przelamania, sposobami na jego złamanie jest wywołanie nagłego skoku chakry w ciele sparaliżowanego lub siła na poziomie od 170

Ostatnio edytowany przez Tenzo (09-09-2018 11:03:55)


https://i.imgur.com/72RMG8y.jpg

Offline

 

#412 11-09-2018 09:06:44

 Itachi

https://i.imgur.com/nVOFOzC.jpg

1032197
Skąd: Się tu wziąłem?
Zarejestrowany: 10-02-2008
Posty: 4542
Punktów :   16 
Wiek: 24 lata
Oczy/Włosy: Sharingan III Tomoe / Czarne
Grupa Krwi: AB
Wzrost/Waga: 185,5 cm / 60kg

Re: Własne techniki, umiejętności oraz Kekkai Genkai

Yato:
Muszę wszystko podliczyć i zastanowić się. Podam Ci swoją propozycję, a wtedy porozmawiamy nad ostateczną wersją. Dam Ci znać jak coś.

Ripper:
1. Wymóg Shinra Tensei. W końcu tę technikę, ale na odległość wykonujesz za pomocą tej własnej techniki. Siła techniki oczywiście zależy od wykorzystanej chakry. Technika jednak byłaby dwa razy bardziej chakrożerna, niż Shinra z racji wykonania tak naprawdę dwóch Shinr i to na odległość. Musisz to pamiętać. Dopisz wymóg i wyjaśnij mi jeszcze jak to jest, bo Shinra wychodzi z ciała, więc nie ma wpływu na użytkownika. Tutaj "shinra" wychodzi z punktu poza ciałem, a więc zapewne odpycha/miażdży samego użytkownika, jeżeli działa we wszystkie strony. To raczej minus nie do przeskoczenia.
2. Luźne określenie "metal" to za mało. Na taką kulkę działać będzie gigantyczna siła. Kulka musi być stalowa, hartowana i wysokiej jakości, bo inaczej zostanie zniszczona lub zdeformowana co zaburzy jej lot. W końcu technika to taka jakby proca.
Co do samej siły... tutaj też wiele zależy od chakry, ale niezależnie od nadanej siły, jest to wciąż stalowa kulka. Niektórych rzeczy, przede wszystkim zbudowanych z chakry, nie da się przebić stalową kulką niezależnie od jej prędkości. Zatem to musisz dopisać. Kolejna sprawa, to samo przygotowanie, celowanie i użycie techniki. Przygotowanie trwa chwilę. Zapewne kilka sekund, a celowanie... to najtrudniejsza część. Dlatego technikę ciężko będzie wykonać w trakcie walki, o ile przeciwnik nie zostanie unieruchomiony. Wymaga czasu i trafienie czegoś w ruchu jest praktycznie niewykonalne. W dodatku, aby nie było tak prosto, dodaj ograniczenie, że jeden strzał, tura przerwy i znów możesz strzelać. Żebyś nie robił z tego karabinu.
No i teraz przyjemne sprawy - warto dopisać, że kulka może przekroczyć barierę dźwięku, a co za tym idzie powoduje za sobą "sonic boom", czyli grom dźwiękowy. Oprócz tego, że jest to ogromny, dezorientujący huk (chociaż skierowany głównie do tyłu, a więc w użytkownika), to wokół takiego pocisku gwałtownie skacze ciśnienie i powoduje zniszczenie. Nie drastyczne, ale pękanie drewna, ziemi, rozrzucanie kamieni, tłuczenie szkła i tak dalej - wszystko dookoła pocisku, chociaż w niewielkim promieniu... powiedzmy, że kilku do kilkunastu metrów.

Tenzo:
1. Wymóg Kage Bunshinów i techniki Fuuin Fuzui, która jest Fuuin paraliżującym przez dotyk, a więc w taki sposób, w jaki chciałbyś, aby działała Twoja technika. Co do samego paraliżu, to nastąpi on tylko w przypadku, gdy przeciwnik dotknie SWOIM CIAŁEM klona, a więc zniszczy go uderzeniem, kopnięciem, wpadnięciem w niego z barku czy cokolwiek. W przypadku broni działałoby tylko wtedy, gdyby, dla przykładu, klon został zniszczony pchnięciem kunaiem (lub inną bronią, ale krótką najłatwiej) w taki sposób, że dłoń weszłaby w kontakt z "ciałem" klona. Sposoby wyrwania się mi pasują.


https://i.imgur.com/3BM26xP.png

Offline

 

#413 20-11-2018 11:51:17

Tenzo

https://i.imgur.com/NyVlGfS.jpg

Zarejestrowany: 13-01-2017
Posty: 253
Punktów :   

Re: Własne techniki, umiejętności oraz Kekkai Genkai

Juuken Waiban
Ranga Stylu: A
Zalety:Szybkość, Wytrzymałość
Wady: Wadą stylu  jest chakrożerność przy długich walkach, każdy cios, to wysłanie sporej dawki chakry - znacznie większej, niż drobne uderzenia w Tenketsu. Kolejną wadą jest to, że Jest to męczący styl, gdyż nie dość, że ciało daje z siebie wiele, to kontrola chakry cały czas musi działać.
Czas nauki: 4 dni
Styl walki, którym może posługiwać się jedynie użytkownik Byakugan. Styl znacząco różni się od Juuken ryuu, w Waiban użytkownik przybiera bardziej zamkniętą pozycje co ułatwia obronę. Drugą znaczącą różnicą jest to, iż nie atakujemy wewnętrznego systemu czakry tak jak w standardowym stylu użytkowników wspomnianego wcześniej kekkei genkai a organy prowadząc do ich uszkodzenia bądź całkowitego zniszczenia. Ciosy Juuken Waiban zadawane są zamkniętą pięścią przez co zyskujemy na sile a w momencie uderzenia uwalniana jest chakra ukierunkowana tak by trafic bezpośrednio w np. wątrobę wywołując negatywny wpływ na ciało przeciwnika. Trzecią różnicą jest to, że poza uderzeniami pięścią atakujemy również kolanami i łokciami.
Wymagane: Byakugan, Perfekcyjna Kontrola Chakry
BONUSY: +25 Siły, +25 Wytrzymałość, +10 Taijutsu

Spoiler:


(Technika Akceptowana wcześniej przez Itachiego Pprostu dołączam ją do stylu)
Hakke Hasu
Ranga: A
Czas nauki: 50h
Wymagane: Byakugan
Użytkownik Byakugan dzięki swojemu kekkei genkai namierza 3 żyły prowadzące do serca następnie atakuje przeciwnika jedną dłonią, samymi opuszkami palców w których nagromadzona jest chakra. Gdy użytkownik trafi przeciwnika w namierzone punkty, uwalnia skondensowaną chakre z palców która po dostaniu się do żył blokuje w nich przepływ krwi. Zablokowanie odpływu krwii prowadzi do zniszczenia serca przeciwnika przez ciągły dopływ krwii przez tętnice.

Kanzou
Ranga: A
Czas nauki: 40h
Wymagane: Byakugan
Użytkownik Byakugan dzięki swojemu kekkei genkai namierza dokładnie wątrobę przeciwnika by następnie zadać potężny cios wykonany kolanem uwalniając chakre prosto w ten narząd. Tak silne uderzenie ma na calu doprowadzić do pęknięcia wątroby. Zniszczenie tego narządu skutkuje poważnym krwotokiem wewnętrznym.

Kama Kanzou
Ranga: B
Czas nauki: 20h
Użytkownik Byakugan dzięki swojemu kekkei genkai namierza dokładnie wątrobę przeciwnika by następnie zadać krótki cios po łuku uwalniając chakre w momencie uderzenia. Technika nie jest silna jak standardowa wersja "Kanzou" uderzenie nie ma na calu spowodować pęknięcia wątroby a jedynie osłabić ten narząd. Kilka celnych ciosów powoduje stopniowe zakwaszanie organizmu przez wyrzucane z wątroby enzymy. Przy kilku silnych ciosach może nawet doprowadzić do pęknięcia wątroby.

Ostatnio edytowany przez Tenzo (21-11-2018 12:01:35)


https://i.imgur.com/72RMG8y.jpg

Offline

 

#414 20-11-2018 12:20:59

 Itachi

https://i.imgur.com/nVOFOzC.jpg

1032197
Skąd: Się tu wziąłem?
Zarejestrowany: 10-02-2008
Posty: 4542
Punktów :   16 
Wiek: 24 lata
Oczy/Włosy: Sharingan III Tomoe / Czarne
Grupa Krwi: AB
Wzrost/Waga: 185,5 cm / 60kg

Re: Własne techniki, umiejętności oraz Kekkai Genkai

1. Yato.
Proponuję taką wersję.

Tryb Naznaczenia

Chakra +450
Siła +15
Odporność Psychiczna +15
Szybkość +10
Energia +10
Wytrzymałość +15

Suma bonusów: 65 pkt (było 40 pkt)

Poziom Pierwszy

Chakra +1100
Siła +55
Odporności Psychiczna +40
Szybkość +25
Energia +20
Wytrzymałość +45
Zręczność +25

Suma bonusów: 210 pkt (było 140 pkt)

Poziom Drugi

Chakra +1700
Siła +95
Odporności Psychiczna +55
Szybkość +80
Energia +50
Zręczność +50
Wytrzymałość +95

Suma bonusów: 425 pkt (było 285 pkt)

Zasada ulepszenia była taka - 50% z sumy bonusów danego poziomu dostajesz dodatkowo. Mniej-więcej, bo nie zawsze wychodziło równo. Poziom pierwszy to było 140 pkt jako bonus na starej pieczęci. Połowa ze 140 to 70, zatem nowa suma to 210 punktów. To samo zrobiłem z chakrą.
Wzmocnienie na pierwszych poziomach wielkie nie jest, ale drugi poziom już robi znaczącą różnicę. Wyszło to mocniej, niż zakładałem, ale nie będę cofał tej decyzji, gdyż to jakaś metoda, by w przyszłości sprawiedliwie oceniać innych.

Jeżeli chcesz, to możesz inaczej rozdać statystyki, ale ich suma ma wynosić tyle, ile napisałem, zatem na trybie naznaczenia 65 pkt, na pierwszym poziomie 210, na drugim 425 pkt.

2. Tenzo, nie rozumiem dlaczego zaletą stylu jest szybkość i wytrzymałość, jeżeli opis mówi o wyjątkowym ataku (bo atakujesz organy wewnętrzne) i lepszą obroną, niż w Juukenie. Jako zalety dodałbym właśnie atak i obronę.
Wadą byłaby chakrożerność przy długich walkach, bo każdy cios, to wysłanie sporej dawki chakry - znacznie większej, niż drobne uderzenia w Tenketsu. Kolejną wadą byłoby to, że brzmi on na męczący styl, gdyż nie dość, że ciało daje z siebie wiele, to kontrola chakry cały czas musi działać.

Dodatkowo nie ma stylu bez technik chociażby trzech. Wymyśl jeszcze dwie do tego stylu, popraw wspomniane wyżej błędy i daj mi znać. Jak na razie brak akceptu.

Co do bonusów ze stylu, to aktualnie Twoja suma wynosi 40 pkt, a każdy styl ma bonusy o wartości 60 pkt. Możesz sobie dodać.


https://i.imgur.com/3BM26xP.png

Offline

 

#415 20-11-2018 12:35:20

Tenzo

https://i.imgur.com/NyVlGfS.jpg

Zarejestrowany: 13-01-2017
Posty: 253
Punktów :   

Re: Własne techniki, umiejętności oraz Kekkai Genkai

Z tego powodu, że zapomnialem zmienić bo przyklejałem na wzór, czyli w Kyoto ryuu tez moge wiecej pt rozdać bo bonusy są właśnie z tego stlu. Edytuje to i ci powiem jak będzie gotowe

Ostatnio edytowany przez Tenzo (20-11-2018 12:36:59)


https://i.imgur.com/72RMG8y.jpg

Offline

 

#416 22-11-2018 09:42:21

 Itachi

https://i.imgur.com/nVOFOzC.jpg

1032197
Skąd: Się tu wziąłem?
Zarejestrowany: 10-02-2008
Posty: 4542
Punktów :   16 
Wiek: 24 lata
Oczy/Włosy: Sharingan III Tomoe / Czarne
Grupa Krwi: AB
Wzrost/Waga: 185,5 cm / 60kg

Re: Własne techniki, umiejętności oraz Kekkai Genkai

Dwie rzeczy do poprawy.
1. Zalety - tak jak pisałem we wcześniejszym poście, chyba że wytłumaczysz mi dlaczego szybkość i wytrzymałość.
2. Bonusy ze stylu, jak mogłeś zauważyć, nie podnoszą umiejętności walki, a czyste statystyki. Zatem nie możesz mieć +10 taijutsu. Bonusy ze stylu są wyćwiczeniem ciała niezbędnym, by opanować ten styl.


https://i.imgur.com/3BM26xP.png

Offline

 

#417 22-11-2018 12:25:45

Tenzo

https://i.imgur.com/NyVlGfS.jpg

Zarejestrowany: 13-01-2017
Posty: 253
Punktów :   

Re: Własne techniki, umiejętności oraz Kekkai Genkai

Ok, ziom bede pamietał a te 10 rozdzielę miedzy sile i wytrzymałość


https://i.imgur.com/72RMG8y.jpg

Offline

 

#418 08-01-2019 20:47:10

Mito Namikaze

https://i.imgur.com/M1nsQBh.jpg

Zarejestrowany: 18-06-2012
Posty: 531
Punktów :   

Re: Własne techniki, umiejętności oraz Kekkai Genkai

Nazwa techniki: Kage Kunai no justu
Ranga: C
Czas nauki: 10 h
Typ: Ninjustu

Opis techniki: Technika polegajaca na tym samym co Kage Shuriken no Justu z tą różnica, że w tym przypadku to kunai kryty jest w swoim cieniu. Justu trochę trudniejsze do wykonania od swojego pierwowzoru  ponieważ kunai jest znacznie mniejszy a co za tym idzie rzuca mniejszy cień i trudniej jest go ukryć.

Nazwa techniki: Kawara Shuriken
Ranga: C
Czas nauki: 15 h
Typ: Ninjustu

Opis techniki: Technika świetnie nadająca się do zaskoczenie przeciwnika. Po złożeniu odpowiednich pieczęci użytkownik jest w stanie sprawić, że niewielkie przedmioty, w odległości 10 metrów od niego(kunaie, shurikeny, kamienie itp), zaczynają lewitować. Następnie może posłać je w kierunku przeciwnika. Dodatkowo użytkownik ma możliwość kontrolowania trajektorii lotu przedmiotów.


Nazwa techniki: Fuuin Kotei
Ranga: S
Czas nauki: 15 dni
Typ: Fuuinjustu

Opis techniki: Jedna z potężniejszych i bardziej przydatnych technik pieczętujących.Technika jest ściśle związana z Fuuin Kami Hakai a dokładniej z pierwszym jej etapem a mianowicie "urną" przechowującą chakrę przeciwników oraz Kagura Shingan dzięki któremu doskonale kontrolujemy przepływ swojej chakry. Fuuinjustu nakładane jest na użytkownika które łączy się bezpośrednio z jego układem chakry. W momencie gdy użytkownik łapany jest w Genjustu(zaburza się przepływ chakry) pieczęć automatycznie się uruchamia pobierając zebraną przedtem za pomocą Fuuin Kami Hakai chakrę do naszego obiegu chakry wyzwalając nas z Genjustu. Działa to na takiej samej zasadzie jak w przypadku gdy nasz towarzysz wprowadza część swojej chakry do naszego obiegu aby wyrwać nas z Genjustu lub posiadając Bijuu który robi dokładnie to samo ponieważ chakra zgromadzona w urnie nie należy do nas tylko do osób od których ją pobraliśmy. W zależności od tego jakiej rangi było Genjsutu pieczęć pobiera inną ilość chakry i dla:
Genjustu rangi C - 500
Genjustu rangi B - 1000
Genjustu rangi A - 2000
Genjustu rangi S - 5000
W skrócie: do momentu gdy posiadamy zgromadzoną chakrę w urnie jesteśmy odporni na działanie Genjustu.

Wymagania: Znajomość Fuuin Kami Hakai, Kagura Shingan

Ostatnio edytowany przez Mito Namikaze (08-01-2019 21:28:34)


http://giphygifs.s3.amazonaws.com/media/5ZjcaQbIzDXsk/giphy.gif

Offline

 

#419 24-01-2019 19:27:51

 Itachi

https://i.imgur.com/nVOFOzC.jpg

1032197
Skąd: Się tu wziąłem?
Zarejestrowany: 10-02-2008
Posty: 4542
Punktów :   16 
Wiek: 24 lata
Oczy/Włosy: Sharingan III Tomoe / Czarne
Grupa Krwi: AB
Wzrost/Waga: 185,5 cm / 60kg

Re: Własne techniki, umiejętności oraz Kekkai Genkai

1. Okej, może być. Akcept.
2. Nie da rady. To kopiowanie zdolności magnetycznych, czyli satetsu, klan Maji. Oni potrafią magnesować swoją chakrą przedmioty i je w ten sposób kontrolować.
3. Hmmm, technika ogólnie wydaje się spoko, ale mam jedno ale. Chodzi o tę część z dokładnym poborem z urny tyle chakry, jakiej rangi jest jutsu. Według mnie to niemożliwe, bo jakby pieczęć jest "ustawiona", by wysyłać określoną ilość chakry. Zatem za każdym razem wysyłałoby tyle samo. Rozgraniczenie na różne rangi czyni z tego jutsu perfekcyjną obronę przed każdym genjutsu, nawet tymi, które mają pewne zasady, a do tego momentu nie da się z nich wyrwać. Zatem mogę uznać tak, że przykładowo niezależnie od zaburzenia chakry - urna wysyła jak zaprogramowana 5000 chakry. To Cię wyrwie z genjutsu od D do S za wyjątkiem tych genjutsu, które mają pewne zasady (jak Izanami dla przykładu). Możesz też zdecydować się na mniejszą ilość chakry, ale wtedy z rangi S z pewnością Cię nie wyrwą.


https://i.imgur.com/3BM26xP.png

Offline

 

#420 26-01-2019 15:46:59

Mito Namikaze

https://i.imgur.com/M1nsQBh.jpg

Zarejestrowany: 18-06-2012
Posty: 531
Punktów :   

Re: Własne techniki, umiejętności oraz Kekkai Genkai

2. Okok
3. Spoczko zgadzam się na stałą chakrę tylko musimy wziąć pod uwagę iż posiadając powiedzmy odporność psychiczną na poziomie 150 nie damy się złapać w genjustu rangi D lub C - bo tam mógłbym się bardzo szybko wyprztykać z chakry którą w mozolny sposób będę musiał zbierać xD


http://giphygifs.s3.amazonaws.com/media/5ZjcaQbIzDXsk/giphy.gif

Offline

 
  • Index
  •  » Własne
  •  » Własne techniki, umiejętności oraz Kekkai Genkai
Kunai

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Ciechocinek spa