Naruto Club

Przeżyj wielką przygodę w świecie Shinobi! Dołącz do nas już dziś!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

1 Zgodnie z ustawą z dnia 04.02.1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) forum i cała jego zawartość podlega ochronie praw autorskich ˆ
2 Zaszła zmiana odnośnie poziomów chakry. Od teraz są limity, których nie da się przekroczyć bez wspomagaczy (10 000 chakry), a także odpowiednie poziomy chakry niosą za sobą pewne efekty.
3 Miejcie oko na SPRAWY ADMINISTRACYJNE!
4 Od tej pory Akademia Ninja jest zamknięta dla graczy. Zaczynamy grę od Genina. (Akademia działa dla NPC)

#1 04-06-2012 21:43:07

 Itachi

https://i.imgur.com/nVOFOzC.jpg

1032197
Skąd: Się tu wziąłem?
Zarejestrowany: 10-02-2008
Posty: 4542
Punktów :   16 
Wiek: 24 lata
Oczy/Włosy: Sharingan III Tomoe / Czarne
Grupa Krwi: AB
Wzrost/Waga: 185,5 cm / 60kg

Statystyki

W tym temacie zawarte jest wszystko o statystykach naszych postaci.

W świecie ninja istnieją osoby silniejsze od drugich, szybsze, zręczniejsze, bardziej spostrzegawcze i inne. Nasze zdolności fizyczne i nie tylko są zróżnicowane. Zatem trzeba je określić w pewien sposób, by w starciu można było stwierdzić, kto ma przewagę w danej dziedzinie.

Zacznijmy od wyjaśnienia pojęcia "zwykły człowiek". Zwykły człowiek to osoba, która nie posiada ŻADNYCH zdolności wspomagających jej fizyczne, psychiczne i duchowe atuty, ani nawet umiejętności. Wszystko co ma "plus do czegoś" nie jest częścią zwykłego człowieka.

Przedział statystyk dla zwykłego człowieka to od 1 do 200. Powyżej dwustu mogą mieć osoby ze wspomagaczami typu: Bijuu, Senjutsu, Przeklęta Pieczęć, Hachimon, Sharingan i inne KG itd.

Poniższe statystyki MUSI mieć każdy w swojej KP, zamieszczę tutaj opis ich.

Siła - Najprostszy do wytłumaczenia punkt. Odpowiada za siłę ciosów, ataków, cięć oraz ogólną tężyzne fizyczną.
Zręczność - Odpowiada za zdolność do uników, celność i własną rozciągliwość ciała oraz jego warunki.
Szybkość - Wpływa na szybkość wykonywania uników, ataków, poruszania się i innych czynności.
Energia - Jest to odporność na zmęczenie przy czynnościach fizycznych, jak i manipulowania chakrą. Innymi słowy kondycja
Percepcja - Wpływa na nasz czas reakcji, zdolność przewidywania ruchów, postrzeganie otoczenia, spostrzegawczość i celność.
Wytrzymałość - Odpowiada za naszą odporność na ciosy, ból oraz choroby i rany. Im mniejsza wytrzymałość, tym słabszy organizm.
Odporność Psychiczna - Zależy od niej jak łatwo wpadamy w genjutsu, czy łatwo nami manipulować za pomocą technik, czy trudno od nas wydobyć informacje itp.
Ninjutsu - Czynnik ten wpływa jak silne, szybkie i efektywne jest używane przez nas ninjutsu.
Genjutsu - Odpowiada za siłę naszych iluzji, czy trudno się z nich wyrwać i jak mocno pustoszą w głowie ofiary.
Taijutsu - Wpływa na umiejętność walki wręcz. Im wyższy czynnik tym lepiej walczymy za pomocą własnego ciała. nasze ciosy są precyzyjniejsze, silniejsze, zręczniejsze i ogólnie lepsze.
Fuuinjutsu - Od tego punktu zależy jak szybko i dokładnie potrafimy używać technik pieczętujących. Również jak silne są.
Dansoujutsu - Odpowiada za szybkość oraz odległość przemieszczania się.
Fechtunek - Wpływa na naszą zdolność posługiwania się bronią białą. Im wyższa statystyka tym szybsze, silniejsze, sprawniejsze i precyzyjniejsze są nasze cięcia.
Posługiwanie się przyrządami - Czynnik odpowiadający za naszą zdolność używania wszelakiego rodzaju przyrządów typu: kunai, shuriken, metalowe linki, notki wybuchowe, makibishi itd.
WSPOMAGACZE: Tutaj osobnymi kolorami musimy zapisać coś co nam dodaje do jakiejś statystyki i ile. Np. Sharingan podstawa + Statystyka KG (+20 Percepcja i Siła Psychiczna) i dopisać do Percepcji i Siły psychicznej coś takiego: Percepcja - 43 | 63.

OPCJONALNE STATYSTYKI (tylko dla posiadaczy poniższych rzeczy) :
Na opcjonalne techniki działa skala od 1 do 10.

Kekkei Genkai - Czynnik odpowiadający za siłę naszych więzów krwi. Dla każdego KG ma różne zastosowanie. (Podam niżej) Ten punkt zamieszczają tylko posiadacze jakiegoś Kekkei Genkai
Przeklęta Pieczęć - Odpowiada za stopień opanowania jej. Im wyższy tym mniej negatywny wpływ ma na nas.


Spis Kekkei Genkai i wpływ statystyki "Kekkei Genkai" na ich siłę:

Gałąź Grzechu - W przypadku Kruka: Każdy punkt zmniejsza zużycie krwi, a zwiększa możliwości manipulowania ostrzami. Dla Dzięcioła: Każdy punkt zmniejsza zużycie krwi oraz zwiększa szybkość i siłę wystrzelonego pocisku. Koliber: Każdy punkt zmniejsza zużycie krwi oraz zwiększa zasięg biczy o dodatkowy 1 metr. Sowa: Każdy punkt zmniejsza zużycie krwi i zwiększa siłę wybuchu. Kogut: Każdy punkt zmniejsza zużycie krwi i zwiększa siłę naszej zbroi, bądź broni. Przedrzeźniacz: Każdy punkt zwiększa długość przyswojenia czyjejś chakry o 5 min.
Ao no Tenka - Im wyższy poziom statystyki Kekkei Genkai, tym gorętsze są nasze płomienie i silniejsze. Przy dziesięciu Amaterasu jest jedynie trochę gorętsze, lecz nasz ogień nadal da się ugasić.
Jishaku Ninpou - Każdy punkt zwiększa nasze zdolności magnetyczne. Im wyższa statystyka, tym większe przedmioty potrafimy namagnesować i tym silniej.
Senninka - Każdy punkt zmniejsza szansę na wpadnięcie w Szał na poziomach Klątwy i Przekształcenia.
Sekka no Ichigeki - Im wyższy stopień statystyki tym szybciej ciało wroga zamienia się w kamień.
Ostrze Wiatru - Każdy poziom sprawia, że nasze cięcia są ostrzejsze.
Powiązania z Rekinami - Każdy poziom zwiększa naszą chakrę o 50, a zasięg wyczuwania w wodzie o 2m.
Tsuujiitegan - Każdy punkt zwiększa nasz zasięg widzenia po prostej o 100m, a wokół nas o 10.
Zdolności Węża - Z każdym punktem nasze techniki są silniejsze i efektywniejsze.
Element Jinton, Futton, Youton, Shouton, Hyouton, Mokuton, Ranton - Z każdym punktem nasze techniki są silniejsze i efektywniejsze.
Souma no Kou - Z każdym punktem nasze zdolności łączenia się i rozdzielania są szybsze.
Kontrola Mułu, Kontrola Piasku, Śluz - Z każdym punktem nasze techniki są silniejsze i efektywniejsze.
Hydracja - Każdy punkt zwiększa zasób wody w naszym organizmie oraz zmniejsza zużycie jej.
Ożywianie Obrazków - Im wyższa statystyka tym szybciej malujemy i mniej zużywamy chakry do ożywiania.
Kibaku Nendo - Każdy punkt zwiększa szybkość wytwarzania glinianych tworów oraz ich siłę wybuchu.
Satetsu - Z każdym punktem nasze techniki są silniejsze i efektywniejsze.
Pożeranie Chakry - Im wyższa statystyka tym szybciej wchłaniamy chakre, a nasze techniki są silniejsze.
Kagura Shingan - Każdy punkt zwiększa zasięg wyczuwania o 100m,
Kontrola Ciśnienia Powietrza, Dźwięku, Gazu - Z każdym punktem nasze techniki są silniejsze i efektywniejsze.
Jiongu - Z każdym punktem nasze szwy są twardsze i szybciej ich używamy.
Zdolności Origami - Im wyższa statystyka tym szybciej używamy jutsu oraz lepiej manipulujemy kartkami. Nasze techniki są silniejsze.
Zdolności Roślin - Każdy punkt zwiększa siłę i efektywność naszych technik oraz wyczuwamy chakrę o 2m dalej.
Zdolności Pająka - Z każdym punktem statystyki nasz Złoty Metal jest twardszy, a nasza percepcja zwiększa się o 2.
Biała Chakra - Każdy punkt zwiększa siłę, zręczność, szybkość, energię, percepcję i wytrzymałość o 2.
Shikotsumyaku - Im wyższa statystyka tym ostrzejsze i twardsze są nasze kości.
Sharingan - Z każdym punktem nasza percepcja i siła psychiczna rośnie o 5.
Byakugan - Każdy punkt zwiększa percepcję i siłę psychiczną o 2, a Taijutsu o 3.
Rinnegan - Z każdym punktem nasza percepcja i wytrzymałość psychiczna o 10.

UWAGA: Statystyki trenuje się zgodnie z TYM TEMATEM


https://i.imgur.com/3BM26xP.png

Offline

 
Kunai

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
olejek pomarańczowy kochamypokemony nocowo opinie