Naruto Club

Przeżyj wielką przygodę w świecie Shinobi! Dołącz do nas już dziś!

Ogłoszenie

1 Zgodnie z ustawą z dnia 04.02.1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) forum i cała jego zawartość podlega ochronie praw autorskich ˆ
2 Zaszła zmiana odnośnie poziomów chakry. Od teraz są limity, których nie da się przekroczyć bez wspomagaczy (10 000 chakry), a także odpowiednie poziomy chakry niosą za sobą pewne efekty.
3 Miejcie oko na SPRAWY ADMINISTRACYJNE!
4 Od tej pory Akademia Ninja jest zamknięta dla graczy. Zaczynamy grę od Genina. (Akademia działa dla NPC)

#1 11-07-2012 13:00:57

Esen

https://i.imgur.com/oAqsbnN.jpg

Zarejestrowany: 10-07-2012
Posty: 59
Punktów :   

[Wpis] Esen - MARTWY

Martwy



Opis postaci:
Nazwisko:
Nanda

Imię:
Esen

Płeć:
Mężczyzna

Wygląd:
Esen jest średniego wzrostu chłopakiem o kruczoczarnych włosach i takich samych oczach. Zazwyczaj nosi czarną koszulkę i czarne spodnie. Ciało Esena jest mocno umięśnione, jest to skutkiem jego treningu.

Klan:
-

Wiek:
17 lat

Organizacja:
-

Charakter:
Zawsze stara się być spokojny i miły. Często bywa ambitny, ale potrafi i często przeprowadza chłodną kalkulację. Chłopak ten potrafi stanowić oparcie dla innych, jest wiecznie spokojny i bardzo pracowity.

Wioska:
Iwa Gakure

Ekwipunek:
10 shurikenów, 10 kunai

Natura chakry:
Katon

Historia postaci:
Esen urodził się w biednej rodzinie w Iwa Gakure, jego matka zmarła chwilę po porodzie. Od szczenięcych lat wykazywał zainteresowanie mieczami. Kiedy miał wystarczający wiek został zapisany do Akademii, którą zdał bez problemu. Problemem był jego ojciec, który cały czas powtarzał Esen, że zostanie kowalem tak jak on. Sam chłopiec był dość utalentowanym rzemieślnikiem, aczkolwiek zawsze marzył o byciu potężnym miecznikiem. Kiedy już młody marzyciel zdał egzamin na gennina i wrócił do domu obwieszczając swe osiągnięcie. Jego rodzic wpadł w szał i zaatakował o wiele młodszego syna, jednakże Esen pod wpływem adrenaliny dźgnął kunaiem w serce swego stworzyciela. Chłopak był szoku, sam do końca nie wiedział co się stało, następnego dnia sąsiad odwiedził Esena i zauważył truchło jego ojca na samym środku izby. Natychmiast zawiadomił odpowiednie służby, dobrze wiedział, że Esen nie skrzywdził by ojca bez przyczyny. Młodzieniec nie poniósł żadnej kary po zeznaniach wielu świadków, którzy potwierdzili stabilność psychiczną Esena. W tym też dniu Esen zapytał się czy mógłby trenować w jakimś miejscu poza terenem wioski, ale w kraju. Została wyrażona na to zgoda, teraz Esen przybył do Iwy po kilkuletnim treningu. Widać, że jest nie tylko bardziej stabilny, ale też silniejszy. Na swym treningu Esen bardzo poprawił swe mięśnie oraz odkrył swój żywioł chakry - katon. Po tymże treningu odkrył także parę technik ninjutsu, które na pewno zaprocentują w jego przyszłym życiu. Zmarł w skutek oddzielenia od Bjiuu, dokładna historia nie jest znana.

Statystyki postaci:
Punkty Jutsu:
3 PJ

Mistrzostwa:

Bijuu:
Nibi

Opaska:
Biała, Iwa

Ranga:
Genin

DouJutsu:

Styl TaiJutsu:
Gouken Ryuu

Jedzenie:


Inne przedmioty:


Ryo:
725 ryo


Umiejętności:
Kinobori no Waza, Suimen Hokou no Waza, Bikou Ninjutsu


Jutsu:

DansouJutsu:


Spoiler:

http://i36.tinypic.com/ncxpqb.jpg
SHUNSHIN NO JUTSU
Ranga techniki: C
Czas nauki: 15h
Dzięki tej technice szybko się pojawiamy i znikamy. Można użyć tej techniki by uniknąć ataku, lub by zaatakować szybko przeciwnika. Odległość takiego przemieszczania się wynosi 20m (można wytrenować nawet do 50m).

NinJutsu:


Spoiler:

JIBAKU FUUDA: KASSEI
http://naruto.neoseeker.com/w/i/naruto/9/9c/Exploding_tags_mini.jpg
Ranga techniki: D
Czas nauki: 2h
Użytkownik przyczepia do Kunaia lub innej broni kartkę z eksplodującą pieczęcią. Po wyrzuceniu broni, kartka się zapala, a gdy ogień spali całą kartkę, następuje potężna eksplozja, która może powalić najsilniejszych Ninja.

BUNSHIN NO JUTSU
http://img171.imageshack.us/img171/5773/bunshinnojutsuhn3.jpg
Ranga techniki: D
Czas nauki: 3h
O wiele gorsza wersja Kage Bunshin. Stworzone przez nas klony są tylko iluzjami. Mogą wykonywać pojedyncze rzeczy, lecz raczej w walce nam się nie przydadzą, zwykle stosowane by odwrócić uwagę przeciwnika.

HENGE NO JUTSU
http://img249.imageshack.us/img249/8572/hengenojutsuav1.jpg
Ranga techniki: D
Czas nauki: 2h
Jutsu uczone już w Akademii. Polega na przybraniu wyglądu jakieś rzeczy, lub osoby. Technika raczej stosowana do szpiegowania itp

KAWARIMI NO JUTSU
http://img99.imageshack.us/img99/5568/kawariminojutsugq2.jpg
Ranga techniki: D
Czas nauki: 4h
Jutsu polega na zamianie pozycji z wybranym przedmiotem podobnym do nas np. kłodą. Bardziej doświadczeni ninja potrafią to robić bez pieczęci.

FUKUMI HARI
http://img36.imageshack.us/img36/6779/fukumihari.gif
Ranga techniki: D
Czas nauki: 4h
Shinobi w ustach skupia Chakrę i wypuszcza ją w postaci igieł. Igły są małe i prawie niewidoczne.

ENMAKU NO JUTSU
http://img697.imageshack.us/img697/2981/enmakunojutsu.jpg
Ranga techniki: D
Czas nauki: 5h
Ninja z ust wypuszczamy różowy dym który ma na celu odwrócenie uwagi przeciwnika abyśmy my mogli spokojnie uciec, bądź się przemieścić. Innymi słowy zasłona dymna.

NINPOU: DOKU KIRI
http://img249.imageshack.us/img249/5269/dokukirint1.jpg
Ranga techniki: C
Czas nauki: 9h
Z ust wypuszczamy chmurę trującego gazu, który może nieźle namieszać.

TaiJutsu:


Spoiler:

TSUIRAKU ASHIGE
http://i33.tinypic.com/2iu2qgx.jpg
Ranga techniki: D
Czas nauki: 3h
Ninja skacze wysoko, po czym szybko atakuje z wyciągniętą nogą przeciwnika w celu zranienia go.

KONOHA REPPUU
http://img363.imageshack.us/img363/9168/konohareppuurt8.jpg
Ranga techniki: D
Czas nauki: 6h
Prosta technika a jakże efektowna. Ninja podcina nogi przeciwnika które są wysunięte najbliżej niego. Oponent upada na ziemię i zaczyna się kręcić.

Katon:


Spoiler:

http://img365.imageshack.us/img365/4342/hikyuunojutsu.jpg
HIKYUU NO JUTSU
Ranga techniki: D
Czas nauki: 8h
Słabsza wersja Goukakyuu, kula jest mniejsza, ale ma dalszy zasięg i jest szybsza. Niektórzy Genini są biegli w tej technice.

http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20120224104847/naruto/pl/images/thumb/5/5b/Katon_Koka_Messhitsu.png/300px-Katon_Koka_Messhitsu.png
KATON: GOUKA MESSHITSU
Ranga techniki: A
Czas nauki: 24h (za zgodą admina)
Użytkownik wydmuchuje strumień intensywnych płomieni. Dzięki szerokiemu zasięgowi, użytkownik może spalić duży obszar nap. las. W ograniczonej przestrzeni cel ostatecznie zostaje spalony.

Własne techniki:

Katon:


Spoiler:

Katon: Bōru no Ribaundo
Ranga techniki: C
Czas nauki: 13h
Opis: Ninja zbiera chakrę w dłoni dzięki czemu powstaje kula ognia wielkości Rasengana, następnie shinobi unosi rękę wysoko do góry. Wtedy też po skupieniu się nad odpowiednim przeciwnikiem kula leci do niego (szybkość kuli to 5-6), jeśli w niego trafi wywołuje poparzenia I stopnia i odbija się w pobliską istotę żywą (czyli też rośliny i zwierzęta), zasięg techniki wynosi 20m, a po odbiciu organizm żywy musi być w odległości max 5m.


Hiesen Bunshin no Jutsu
Ranga techniki: B
Czas nauki: 20h (Wymagane: Kage Bunshin no Jutsu)
Opis techniki: Technika działa tylko jeśli na polu walki są płomienie. Użytkownik tej techniki, aby zaoszczędzić chakrę tworzy klony z ognia, wykorzystując tylko cząstkę energii, aby uformować klona, a nie tworzyć go od zera.

Katon: Hi Pistoru
Ranga techniki: C
Czas nauki: 14h
Opis techniki: Katon: Hi Pistoru to nic innego jak "płomienny pistolet". Wystarczy tylko skumulować chakrę Katonu w palcu wskazującym, tak aby stanął on w płomieniach. Następnym krokiem jest nic innego jak wystrzelenie ognistego pocisku w stronę wroga. Na początku technika ma duży rozrzut, ale z czasem celność poprawia się. Wykwalifikowany ninja potrafi trafić muchę z 50m nie zabijając jej. Technika ta przydaje się też na krótkie dystanse, gdzie sprytniejsi ninja wykorzystają luki przeciwnika, aby trafić go np w serce. Jedną z wad tej techniki jest możliwość poparzenia się, o ile korzystamy z techniki zbyt często.

Katon: HiChi
Ranga: D
Czas nauki: 8h
Opis: Technika jest stosunkowo prostą, lecz bardzo przydatną techniką. Za pomocą chakry podgrzewamy swoje ciało, tak aby w zimnych miejscach (pokroju Syberii) nie zamarznąć. Technika ta pozwala nam przetrwać na zimnych ziemiach bez odpowiedniego ubioru.

Katon: Dai Tsubasa
Ranga: B
Czas nauki: 2 dni
Opis: Shinobiemu od pleców zaczynają odrastać ogniste skrzydła, nie służą one do latania, lecz do ataku. Kiedy "machniemy" naszymi skrzydłami na wprost nas wylecą małe, ogniste pióra, które mogą co najwyżej wywołać poparzenia II stopnia. Technika pobiera średnią ilość chakry, zasięg tej techniki to 30m.

Katon: HiKen
Ranga: C
Czas nauki: 20h
Opis: Ninja zbiera chakrę w mieczu, a następnie uderza nim w ziemię. Po 0,1 sekundy ogień leci 20m w linii prostej spalając wszystko na swojej drodze.

GenJustu:


Spoiler:

SanShun
Ranga techniki: C
Czas nauki: 17h (Wymagane: Shunshin no Jutsu)
Opis techniki: Technika bazująca na Shunshin no Jutsu, osoba wykonująca tą technikę niesamowicie przyspiesza. Wroga postać widzi jakoby shinobi podwoił się i atakuje z dwóch stron szybkim atakiem z shunshinem, ale są to jedynie iluzje. Ten prawdziwy ninja leci po prostej i atakuje frontalnie nic nie spodziewającego się wroga. Do wychwycenia tej iluzji potrzebny jest duży refleks/Sharingan/bądź mocna technika odbijająca GenJutsu.

Pakty Przywołania:


Statystyki:
Siła - 1 | 2
Zręczność - 1 | 3
Szybkość - 4 | 6
Energia - 1 | 2
Inteligencja - 1
Ninjutsu - 1 | +1 do natury Katon
Genjutsu - 1
Taijutsu - 1
Fuuinjutsu - 1
Kuchiyose - 1
Dansoujutsu - 1
Doujutsu - 1
Miecznictwo - 1
Posługiwanie się przyrządami - 1


Zmysły:
Wzrok : 2 | 4
Słuch : 1 | 2
Smak : 1 | 2
Węch : 1 | 2
Dotyk : 1 | 2


Chakra:
700 | 1200


Walki:
Rozegrane - 2
Wygrane - 1
Remis - 1
Przegrane - 0


Misje:
D - 2
C - 2
B - 0
A - 0
S - 0

Legenda:
Statystyki z Nibim (lvl 0) Dodatkowe zdolności Nibiego

Ostatnio edytowany przez Esen (25-08-2012 08:06:37)


Karta Postaci

Pounkty Misji: 40

Offline

 
Kunai

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
masaż Ciechocinek apartamenty Bułgaria