Naruto Club

Przeżyj wielką przygodę w świecie Shinobi! Dołącz do nas już dziś!

Ogłoszenie

1 Zgodnie z ustawą z dnia 04.02.1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) forum i cała jego zawartość podlega ochronie praw autorskich ˆ
2 Zaszła zmiana odnośnie poziomów chakry. Od teraz są limity, których nie da się przekroczyć bez wspomagaczy (10 000 chakry), a także odpowiednie poziomy chakry niosą za sobą pewne efekty.
3 Miejcie oko na SPRAWY ADMINISTRACYJNE!
4 Od tej pory Akademia Ninja jest zamknięta dla graczy. Zaczynamy grę od Genina. (Akademia działa dla NPC)

#1 21-09-2013 13:53:10

 Itachi

https://i.imgur.com/nVOFOzC.jpg

1032197
Skąd: Się tu wziąłem?
Zarejestrowany: 10-02-2008
Posty: 4542
Punktów :   16 
Wiek: 24 lata
Oczy/Włosy: Sharingan III Tomoe / Czarne
Grupa Krwi: AB
Wzrost/Waga: 185,5 cm / 60kg

Kazuyuki Taridano - Rokudaime Mizukage

Imię: Kazuyuki

Nazwisko: Taridano

Płeć: Kobieta

Wygląd: Kazuyuki to młoda, smukła dziewczyna. Liczy sobie zaledwie 167cm wzrostu, a jej waga to jedynie 52kg. Jej budowa ciała wygląda na delikatną i kruchą. Karnację ma dość jasną z tendencją do eksponowania rumieńców na twarzy. Jeżeli kogoś interesuje jej rozmiar biustu, to warto wspomnieć, że jak na swój wiek i wygląd jest średni. Włosy ma długie, aż do pasa, które są koloru blond wpadającego w odcienie rudego, ewentualnie brązowego. Wiele zależy od oświetlenia, gdy jest mocne - są jasne, gdy słabe - ciemne. Po bokach upina je w jakby dwa, przylegające do głowy kucyki, a z tyłu nosi rozpuszczone. Twarz ma smukłą, usta niewielkie, koloru malinowego. Nos mały, lekko spiczasty. Oczy ma niewiarygodnie duże, to zapewne jej karta atutowa. Są jak dwa szmaragdowe jeziora.
Kazuyuki ubiera zwykle białą koszulę z guzikami, na którą zakłada granatowy żakiet ze złotą obramówką. Pod szyją, przy kołnierzyku nosi niewielką, czerwoną wstążkę, związaną w kokardkę. Ma na sobie szorty, na które nakłada zapinaną na guziki, a później zamek, spódnicę, która zaczyna się pod biustem, a kończy w połowie ud. Jest utrzymana w tym samym stylu co żakiet. Specjalnie na jej życzenie wyprodukowano buty ninja, które przypominają zwykłe buciki. Przy prawym udzie ma dwie, czarne kabury z ekwipunkiem. Na drugim udzie nosi opaske wioski. By założyła strój Kage trzeba ją zmuszać już dzień wcześniej, jednak sukces oznacza narzucenie jedynie płaszczu.

Klan: Taridano - jest to niewielki klan, składający się z dwóch rodzin, zamieszkujący jedną z wysp kraju Wody. Nie ma w nim żadnych silnych ninja oprócz Kazuyuki, lecz to nie znaczy, że nie wyróżnia się specjalnymi zdolnościami. Ich unikatową umiejętnością są techniki oparte na dźwięku, który zwykle pochodzi ze specjalnych dzwoneczków. Co lepsi opanowali umiejętność używania technik poprzez własny głos. Specjalizują się w różnych dziedzinach, niektórzy używają tych zdolności do ninjutsu, inni do Fuuinjutsu, a Kazuyuki do genjutsu.

Wiek: 17

Organizacja: ---

Charakter: Kazuyuki jest roześmianą, gadatliwą, młodą dziewczyną. Uwielbia lenić się cały dzień i nie jest skora do pracy, chyba że misje. Gdy ma wolne spędzałaby czas na leżeniu i jedzeniu, ewentualnie śpiewaniu - gdyż to jej pasja. Jednak pomimo tego jest żywiołowa oraz energiczna, wydaje się, że ma nieskończone pokłady sił. Zachowuje się często dziecinnie i śmiesznie. Patrząc na nią można z łatwością stwierdzić, że nie jest odpowiednim materiałem na Kage, jednak pozory mylą. W rzeczywistości wewnątrz siebie, zawsze kalkuluje wszelkie decyzje, stara się, by jej kraj wypadł jak najlepiej, a nawet pomijając jej beztroskę - dba o niego. Pomimo, że nie wygląda, to jest niesamowicie inteligentna, chociaż jej wiedza jest na różnym poziomie - nie lubi się uczyć. Niektórzy doznali szoku po przejściu krwawej Kiri, na łagodną jaką reprezentowała piąta Mizukage, jednak Kazuyuki łączy obydwie natury zażegnując spory. Jest agresywna i stanowcza w swoich decyzjach, nie zawaha się popełnienia najgorszych rzeczy dla dobra kraju. Z drugiej strony stara się unikać niepotrzebnych konfliktów i wprowadza politykę pokoju. Czasem trudno ją rozgryźć, gdyż jej charakter jest dość skrajny. W jednym momencie może być słodką dziewczynką, a w drugim bezwzględną władczynią kraju Wody. Od młodych lat była uważana za beztroskiego geniusza, gdyż nawet dorośli nie mogli jej dorównać. Jej pasja w rośnięciu w siłę w połączeniu z talentem sprawiły, że niepotrzebowała wiele czasu na osiągnięcie wspaniałych umiejętności.

Wioska: Kiri-Gakure

Ekwipunek: Kunai, Shuriken, Notki Wybuchowe, Senbon, Bandaże, Pigułki Homeopatyczne
Specjalne przedmioty: Dzwoneczek Taridano - Specjalne dzwoneczki, wykonane z metalu przepełnionego chakrą. Są wielkości piłki do tenisa stołowego. Poprzez przesłanie do nich chakry można wytworzyć dźwięk, który nie jest rejestrowany przez mózg jako fala, a jako chakra - w ten sposób są zdolne do łapania w iluzje poprzez wtłoczenie własnej chakry w układ przeciwnika. W przypadku ninjutsu, fale dźwiękowe przybierają fizyczną formę.

Natura chakry: Suiton

Historia postaci: Na samym początku warto wspomnieć, że Kazuyuki jest dalszą, ale ulubioną kuzynką nieżyjącej piątej Mizukage. Urodziła się w klanie Taridano, o którym praktycznie nikt nie słyszał. Odkąd tylko osiągnęła wiek 5 lat rozpoczął się jej trening. Uczyła się podstawowych zachowań, rzucania kunai oraz shuriken i posługiwania się dzwonkami Taridano. Okazało się, że Kazuyuki jest istnym geniuszem ukrytym w skórze dziecka. Pojmowała wszystko z niesamowitą prędkością, a opanowanie zdolności technicznych nie było dla niej problemem. Jednak nie mogło być tak cukierkowo cały czas. Okazało się, że pociecha klanu ma poważne problemy zdrowotne, które objawiały się w różny sposób, a przyczyną ich była wyjątkowo niska odporność na choroby. Z tego powodu wydano wiele pieniędzy, by pewien znachor opracował mięszankę ziół sprawiających, że układ immunologiczny dziewczynki będzie w poprawnym stanie. Jednak nie wszystko poszło tak jak powinno. Lek działał tylko dwa dni, jednak dla bezpiczeństwa trzeba było go zażywać codziennie. Na początku znalezienie odpowiednich składników było ciężkie, lecz z czasem klan zaczął je sam hodować. Zażywając lekarstwo Kazuyuki była normalną, chociaż słabą pod punktem fizycznym dziewczynką. W wieku 7 lat wzorowo ukończyła akademię i rozwijała się dalej. W wieku 9 lat opanowała umiejętność Przenikliwego Głosu, dzięki której rozpoczęła opracowywanie klanowych technik. W wieku 10lat osiągnęła Chuunin'a i została jej nadana propozycja wstąpienia do ANBU, jednak zrezygnowała. Brała niesamowicie dużo misji, praktycznie nie było jej w domu. Już na tym poziomie brała ciężkie misje rangi A, które zawsze kończyła sukcesem i praktycznie bez większych trudności. W wieku 12 lat na jednej misji zauważyła, że jej aspekty fizyczne są zbyt niskie i utrudniają jej zadanie. Trafiając na przeciwnika odpornego na genjutsu nie byłaby zdolna go nawet skrzywdzić. Po powrocie rozpoczęła poszukiwania sposobu zwiększenia siły, co zaowocowało opanowaniem stylu Gouwan. Misje rangi A przestawały powoli sprawiać jej przyjemność, postanowiła udać się w wieku 13lat na misję rangi S, lecz nie pozwolono jej. Wykradła informacje o zadaniu i ruszyła je wykonać. Podczas walki z jednym przeciwnikiem zauważyła, że ten uwalnia niesamowite pokłady siły, zaintrygowało ją to, gdyż nie wyglądał na potężnego, a jego ciosy pomimo, że nie były ze stylu Gouwan miały miażdzącą siłę, a szybkość jego ruchów była niesamowita. Z trudem wygrała tą walkę, lecz nie bez obrażeń. Poprzez nadwyrężenie się uszkodziła układ chakry. Od tego momentu chakra, która miała płynąć kanałami, "wyciekała" i była niemożliwa do opanowania, a nawet uszkadzała organy wewnętrzne. Z tego powodu musiała raz na miesiąc przechodzić specjalną terapię, która usuwała tą energię z jej organizmu. Po wykonaniu tej misji została wymierzona jej kara zakazu podejmowania się zadań na okres roku. Przez ten czas trenowała dalej, nie przestawała. Opanowała otwieranie wewnętrznych bram, a w wieku 14 lat umiała już otworzyć dwie. Po tej przerwie, gdy Mizukage zauważyła jej poziom mocy postanowiła awansować ją na Jounina. Od tego momentu zaczął się prawidzwy trening. Wykonywała początkowo misje rangi A i B, by wrócić do formy. Zauważając, że jej poziom chakry jest niewystarczający, postanowiła go zwiększyć. Pech, a zarazem szczęście się jej trzymało. Owy trening sprawił, że powiększyła meriadany chakry, zwiększając swój limit, jednak to nasiliło przenikanie chakry poza układ. Teraz musiała udawać się na zabiegi co tydzień, no i w dalszym ciągu brać codziennie mieszankę ziół. Osiągając wiek 15 lat postanowiła zacząć brać misję S. Jej połączenie genjutsu i taijutsu sprawiło, że była w pierwszej dziesiątce najsilniejszych shinobi w kraju. Trening był na tyle poważny, że w wieku 16 lat opanowała otwieranie 5 wewnętrznej bramy. W tym wieku, pomimo jej wiedzy została desygnowana na kolejną Kage przez Mei Terumi, która odwiedzała ją dość często. Można to było nazwać nawet przyjaźnią. Piąta dzień przed swoją śmiercią awansowała szesnastolatkę na Spec. Jounin'a. Gdy przeczytano testament Godaime wszyscy byli zdziwieni. Kazuyuki nie zgadzała się na przejęcie posady, a starszyzna starała się ją podtrzymać w tej decyzji. Jednak jeden mężczyzna z rady - Kigoro uznał, że wola zmarłego musi być wykonana, po czym przekonał dziewczynę do przejęcia władzy. Tak została Rokudaime Mizukage, którą jest do dziś dalej trenując swoje umiejętności.

Własności: Kraj Wody

Cele:

- Zażegnać spory w kraju Wody
- Zdobyć część kontynentu
- Sprawić, by klan Taridano był znany
- Zjeść każdy rodzaj słodyczy
- Stawać się co raz silniejszą

Relacje:

- Mayumi - Neutralne/Przyjazne

Statystyki postaci:



Opaska: Czarna, Kiri

Ranga: Spec. Jounin

Chakra: 6000

Kekkei Genkai: ---

Styl TaiJutsu: Gouwan, Gouken Ryuu (podczas Hachimon)

Inne przedmioty: ---
Ryo: ---


Zmysły:

Wzrok : 2
Słuch : 4
Smak : 1
Węch : 1
Dotyk : 1 4


Umiejętności:
- Kinobori no Waza
- Suimen Hokou no Waza
- Bikou Ninjutsu
- Perfekcyjna Kontrola Chakry
- Hachimon (6 bram)
- Jedna pieczęć
- Przenikliwy głos - Specjalna umiejętność, którą niewielu z klanu Taridano opanowało. Polega na używaniu własnego głosu do emitowania fal dźwiękowych wypełnionych chakrą, co w skrajnym rozwinięciu pozwala na łapanie w genjutsu za pomocą głosu, bez potrzeby, by przeciwnik nas usłyszał. Cała umiejetność u Kazuyuki polega na wymówieniu obojętnie jakiego słowa, lecz dźwięk, który wydajemy musi zostać przepełniony chakrą, która zostanie przesłana razem z falami dźwiękowymi. W ten sposób ciało przeciwnika odbija dźwięk, lecz chakra w nim zostaje, to pozwala nam na manipulację. Jedynym ograniczeniem jest to, że przeciwnik musi znać nasz głos i w przypadku niektórych technik widzieć jak wymawiamy coś, lecz już nie musi słyszeć. Trzeba pamiętać, że odpowiednia wysokość fali, kierunek wymawiania itp. wpływają na ilość wcielonej w układ przeciwnika chakry.

Jutsu:

NINJUTSU:
- Podstawowe
- Chuusuusei Biribiri
- Kirigakure no Jutsu

TAIJUTSU:
- Konoha Dai Senpuu
- Oukashindou
- Oukashou
- Tsuuten Kyaku
- Konoha Gouriki Senpuu
- Kichiku Chikara
- Satsugaite no Jutsu
- Omote Renge
- Asakujaku
- Seishou Nagare
- Gourai Rensa

GENJUTSU:
- Narakumi no Jutsu
- Nemuri
- Kuro Kuukan Goumon
- Sennou Sousa no Jutsu

DANSOUJUTSU:
- Hayaku Onore
- Kiri Shunshin no Jutsu

SUITON:
- Mizutensou no Jutsu
- Mizu Kawarimi
- Mizu Bunshin no Jutsu

Własne:
- Koe: Sonkei - Ranga D, Genjutsu, Taridano
Technika ta polega na złapaniu przecwnika w prostą iluzję, która sprawia, że ten zaczyna czuć strach przed nami, bądź respekt i uznanie.
- Koe: Soutsui - Ranga D, Genjutsu, Taridano
Technika polega na złapaniu przeciwnika w iluzję, że słyszy, iż ktoś atakuje go od tyłu oraz podświadomie czuje atak z zaskoczenia. W rzeczywistości to tylko złudzenie i możemy w chwili dezorientacji zaatakować.
- Koe: Furue - Ranga B, Genjutsu, Taridano
Iluzja polega na sprawieniu, że przeciwnik słyszy niesamowicie głośne i uciążliwe dźwięki, które zdają sie sprawiać mu ból. W dodatku nie może skupić wzroku.
- Koe: Sousa - Ranga C, Genjutsu, Taridano
Iluzja polegająca na sprawieniu, że przeciwnik słyszy w swojej głowie znajomy, zaufany głos podpowiadający mu coś. W rzeczywistości to od nas zależy co usłyszy ofiara.
- Koe: Sutakku - Ranga B, Genjutsu, Taridano
Przeciwnik złapany w tą iluzję zostaje przywiązany w ciemnym pomieszczeniu do metalowego pala. Ofiare otacza ogień, a każde szarpnięcie sprawia, że płomień jest bliżej i zaczyna się odczuwać coraz większy nacisk na ciało. Gdy ogień dosiegnie cel, zostaje wyrwany z iluzji.
- Koe: Torikago - Ranga S, Genjutsu, Taridano
Proste, a zarazem potężne genjutsu polegające na umieszczeniu przeciwnika w alternatywnym, stworzonym przez nas świecie. W nim może być dosłownie wszystko. Możemy oddziałowywać na zmysł wzroku, słuchu, smaku, węchu i częściowo dotyku. Równie dobrze możemy odwzorować rzeczywistość, w której przez jakiś czas ofiara będzie prowadzić normalne życie, gdy w rzeczywistości stoi w miejscu.
- Koe: Fuantei - Ranga A, Ninjutsu, Taridano, Przenikliwy Głos
Gdy przeciwnik wchłonie chakrę z naszych fal dźwiękowych to możemy nią manipulować. Dostaje się ona do jego układu, a później wystarczy użyć tej techniki, by zaburzyć całkowicie jej przepływ. W skrajnych przypadkach może to osiągnąć całkowitą, kilkuminutową niemożność do wykonywania technik przez ofiarę. Wszystko zależy od wchłoniętej przez przeciwnika chakry.
- Koe: Renchi - Technika wyrwania z Genjutsu, Przenikliwy głos
Jest to potężna metoda uwolnienia z iluzji. Polega ona na emisji fal dźwiękowych, które wypełnione chakrą zaburzają genjutsu i przepływ chakry rzucającego technikę. Jeżeli mamy wiele obiektów obok siebie, możemy emitować głos wypełniony chakrą, który odbijając się od przedmiotów wraca do nas i to my wchłaniamy własną chakrę zaburzając przepływ przez nierównomierność.
- Koe: Nami - Ranga B, Ninjutsu, Taridano
Jutsu polega na wykrzyknięciu jakiegoś słowa, którego fala dźwiękowa będzie przepełniona chakrą. W ten sposób jakby materializujemy dźwięk i możemy od prostego odbicia/odepchnięcia przedmiotu dojść do efektu nawet odrzucenia przeciwnika. Wszystko zależy od zużycia chakry.
- Koe: Jishin - Ranga B, Genjutsu, Taridano
Technika polega na złapaniu przeciwnika w genjutsu, które tworzy w głowie ofiary wizję przenikliwego, pisku, który sprawia, że ziemia się trzęsie, a on nie może się ruszyć. Po chwili w iluzji ziemia się zapada, a złapany spada w dół. Następnie zostaje wyrwany z jutsu i przez sekundę zostaje sparaliżowany.


Pakty Przywołania: ---


Statystyki:

Siła - 90 | 115 | 135 | 255
Zręczność - 165 | 245
Szybkość - 165 | 170 | 190 | 330
Energia - 160 | 175 | 195 | 325
Percepcja - 190 | 260 | 320
Wytrzymałość - 170 | 195 | 215 | 440
Odporność Psychiczna - 200 | 210 | 220
Ninjutsu - 90
Genjutsu - 200
Taijutsu - 130 | 190
Fuuinjutsu - 30
Dansoujutsu - 80
Fechtunek - 30
Posługiwanie się przyrządami - 90

- zmysły
- Gouwan
- Gouken Ryuu
- Hachimon


Walki:
Rozegrane - ??
Wygrane - ??
Remis - ??
Przegrane - ??


Misje:
D-13
C-26
B-19
A-58
S-20


https://i.imgur.com/3BM26xP.png

Offline

 
Kunai

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
wellness spa hotel Ciechocinek