Naruto Club

Przeżyj wielką przygodę w świecie Shinobi! Dołącz do nas już dziś!

Ogłoszenie

1 Zgodnie z ustawą z dnia 04.02.1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) forum i cała jego zawartość podlega ochronie praw autorskich ˆ
2 Zaszła zmiana odnośnie poziomów chakry. Od teraz są limity, których nie da się przekroczyć bez wspomagaczy (10 000 chakry), a także odpowiednie poziomy chakry niosą za sobą pewne efekty.
3 Miejcie oko na SPRAWY ADMINISTRACYJNE!
4 Od tej pory Akademia Ninja jest zamknięta dla graczy. Zaczynamy grę od Genina. (Akademia działa dla NPC)

#1 22-09-2013 18:37:15

 Itachi

https://i.imgur.com/nVOFOzC.jpg

1032197
Skąd: Się tu wziąłem?
Zarejestrowany: 10-02-2008
Posty: 4542
Punktów :   16 
Wiek: 24 lata
Oczy/Włosy: Sharingan III Tomoe / Czarne
Grupa Krwi: AB
Wzrost/Waga: 185,5 cm / 60kg

Noritada Kawaichi - Rokudaime Raikage

Imię: Noritada

Nazwisko: Kawaichi

Płeć: Mężczyzna

Wygląd: Noritada to mierzący 187cm mężczyzna, ważący 84kg. Jest niesamowicie umięśniony i wysportowany. Jego karnacja jest bardzo ciemna, lecz to normalne w kraju Chmur. Ma szare, krótkie, nastroszone włosy i niebieskie oczy. Usta ma duże, mięsiste, a nos lekko garbaty. Na lewym ramieniu ma tatuaż ANBU.
Ubiera sobie luźne, czarne spodnie ninja, które kończą się w połowie łydki. Zarzuca na siebie niebieską, luźną koszulę z żółtymi znakami, na którą zakłada płaszcz Kage. W prawym uchu ma okrągły, złoty kolczyk. Często nosi kapelusz Raikage. Na plecach ma zapięty na pasku Zanbatou, a przy pasie dużą sakwę z ekwipunkiem.

Klan: ---

Wiek: 44

Organizacja: ---

Charakter: Noritada był dawniej pogodnym, ambitnym człowiekiem, który często się uśmiechał. Jednak od czasu, gdy jego brat został pochłonięty przez żądze władzy stał się chłodny i małomówny. Często się denerwuje, lecz nie wybucha, a gromadzi całą złość, by przelać ją na swój obiekt zemsty. Jego ambicja została zachowana przez co teraz prowadzi dość agresywną politykę z innymi krajami. Nie lubi sprzeciwu, przez co stara się, by jego zdanie zawsze było tym ostatnim. Szczery i prostolinijny, nie owija w bawełnę i wali zawsze konkretami. Ciężko mu przegadać do rozumu nawet oczywiste rzeczy, gdyż jest uparty. Nienawidzi polegać na innych przez co ciągle nie ma ochroniarza. W wolnym czasie zwykle trenuje i opracowuje plan zabicia Satsuki.

Wioska: Kumo-Gakure

Ekwipunek: Kunai, Shuriken, Wybuchowe Notki, Bandaże, Zanbatou, Linki

Natura chakry: Raiton, Suiton, Fuuton, Katon, Ranton

Historia postaci: Noritada urodził się w zwyczajnej rodzinie, w której nawet nie było ninja. Dwa lata później urodził się jego brat Matsuchi. Gdy starszy osiągnął wiek 6 lat zaczął interesować się życiem shinobi. Zaraził tym również młodszego brata, z którym bawili się w ninja. Z czasem, gdy Noritada osiągnął wiek 8 lat, a Matsuchi 6 postanowił rozpocząć Akademię Ninja, młodszy do niego dołączył i razem ukończyli ją szybko. Początkowo matka nie była przekonana, lecz ojciec był dumny z synów, że wyrosną na silnych, zdolnych bronić bliskich, shinobi. Nie poprzestawali trenować nawet na chwilę, podsycali swój zapał rywalizacją i często potyczkowali się, by później razem wracać do domu z licznymi ranami, lecz uśmiechem na twarzy. Sześć lat później oboje awansowali na chuuninów i rozpoczęli swój plan, czyli wykonywanie trudniejszych misji w parze. Ciągle brali misje rangi A i wykonywali je we dwóch. Byli nazywani najskuteczniejszym duetem i nie mieli sobie równych. Za kolejne 6 lat znów oboje awansowali i dołączyli do oddziału ANBU. Ich zdobywanie rangi zawsze było w jednym czasie, gdyż jeden rezygnował dla drugiego, czekając na niego, a później razem awansowali. W nowej organizacji od razu zdobyli spory respekt i zostały im powierzane ciężkie zadania. Za 4 lata oboje zostali mianowani Spec. Jounin'ami i przewodzili razem specjalnym oddziałem ANBU, który założyli zbierając najsilniejszych ninja Kumo. Po sześciu latach zginął Killer A, który był wtedy czwartym Kage. Od razu starszyzna zdecydowała, że to Noritada zostanie kolejnym Raikage, lecz ten zdecydował, że się nie nadaje na tą pozycję i namawiając brata zrobił z niego piątego. Młodszy zawsze zasięgał rad u starszego, w wyniku czego ostatecznie rządzili razem, ale kraj reprezentował Matsuchi. Po wielu latach władzy więź między braćmi się zatarła. Młodszy stał się gniewny, rządził samotnie i nie słuchał nikogo. Był swego rodzaju tyranem. Po incydencie z klanem Kitaoji i Toujou wielu ludzi życzyło mu śmierci, a brat wrócił do prowadzenia ANBU, gdyż nie miał swojego zadania jako członek starszyzny. Jednak pewnego dnia jedyna osoba, która przeżyła z klanu Kitaoji wróciła i zabiła Matsuchi'ego, który to wydał rozkaz usunięcia obu klanów. Pomimo tych wszystkich rzeczy, Noritada nie przestał kochać brata i postanowił zemścić się na Satsuki, by tego dokonać przejął władzę w wiosce i tak rządzi, aż do dzisiaj.

Własności: Kraj Chmur

Cele:
- Zabić własnoręcznie Satsuki Kitaoji.
- Utrzymywać dość absolutną władzę.
- Hegemonia kontynentu.

Relacje:
- Satsuki Kitaoji [NPC] - Wrogie

Statystyki postaci:



Opaska: Czarna, Kumo-Gakure

Ranga: Spec. Jounin

Chakra: 6000

Kekkei Genkai: Ranton

Styl TaiJutsu: Rakanken Ryuu

Inne przedmioty: Metalowe kulki - zwykłe kulki zrobione z wytrzymałego i ciężkiego do stopienia metalu. Mają centymetr średnicy.

Ryo:---

Zmysły:

Wzrok : 3
Słuch : 1
Smak : 1
Węch : 1
Dotyk : 3

Umiejętności:
- Kinobori no Waza
- Suimen Hokou no Waza
- Bikou Ninjutsu
- Wielożywiołowość
- Perfekcyjne opanowanie chakry
- Jedna pieczęć
- Jednoręczne pieczęcie

Jutsu:
NINJUTSU:
- Podstawowe
- Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
- Kuchiyose no Jutsu
- Kuchiyose: Rashoumon
- Sanjuu Rashoumon

TAIJUTSU:
- Tokken
- Hou Shou
- Shou Geki Shou
- Atsu Shou
- Gan Geki

DANSOUJUTSU:
- Hayaku Onore
- Tajuu Kumoshin no Jutsu
- Shunshin no Jutsu
- Mizu Shunshin no Jutsu
- Kasai Shunshin no Jutsu

SUITON:
- Mizutensou no Jutsu
- Mizurappa
- Suihatsu
- Mizu Bunshin no Jutsu
- Mizu no Tatsumaki
- Suikoudan no JUtsu
- Suigadan
- Mizuoshi
- Hahonryuu
- Ekitai
- Dai Bakusui Shouha
- Mugen Zame

RAITON:
- Gufutenka
- Ikadzuchi no Utage
- Matatenka
- Raitingu Bunshin no Jutsu
- Jibashi
- Kangekiha
- Dendou Daikin no Ken
- Chidori no Tate
- Raijuu Hashiri no Jutsu
- Gian
- Chidori
- Chidori Nagashi
- Jigokuzuki
- Kuroi Kaminari
- Raikiri
- Kirin

KATON:
- Goukakyuu no Jutsu
- Housenka no Jutsu
- Hai Seki Shou
- Dai Endan
- Gouryuuka no Jutsu
- Karyuu Endan
- Zukkoku

FUUTON:
- Daitoppa
- Shinkuujn
- Shinkuugyoku
- Ninpou Kami Oroshi
- Atsugai

RANTON:
- Reiza Sakasu
- Raiunkouha
- Ougi Rankiryuu

Własne
- Ranton Bunshin no Jutsu - Ranga B, Ninjutsu, Ranton
Technika jest kolejną wariacją na temat klonów. Nie różnią się niczym innym od zwykłych Kage Bunshinów, oprócz tego, że te po zniszczeniu wybuchają żółtymi promieniami na wszystkie strony w promieniu 1m.
- Ranton: Kyuushuu - Ranga B, Ninjutsu, Ranton
Wszelkie techniki Raitonu, nawet najsilniejsze nie działają na nas. Dzieje się tak z powodu wytworzenia specjalnej chmury, która jest czymś w rodzaju magazynu chakry. Przeciwnik uderza w nas techniką raitonu, po czym od razu w zetknięciu z naszym ciałem cały piorun leci w stronę chmury, która absorbuje chakrę. Gdy zmagazynujemy już trochę chakry możemy uderzyć żółtym promieniem w siebie i "naładować" swoją chakrę. Podczas używania tej techniki mamy na sobie jakby delikatną żółtą powłokę.
- Ranton: Juu - Ranga A, Ninjutsu, Ranton
Prosta, a zarazem potężna technika. Wystawiamy dłoń złożoną w pistolet w stronę przeciwnika, następnie po naszym palcu przechodzi żółte ledwo widoczne wyładowanie, by wystrzelić cienki, niszczycielski promień. Szybkość techniki jest niesamowita, a siła wystarcza by zmieść nawet skały. Minusem jest niewielki zasięg 35m.
- Hakai no Tenshi - Ranga S, Ninjutsu, Ranton
Najpotężniejsza technika Rantonu. Po skumulowaniu ogromnej ilości chakry (minimalnie 3500), zawiązujemy pieczęć i wystawiamy obie ręce przed siebie tworząc ogromny, potężny promień koloru żółtego. Niektórzy twierdzą, że technika ta jest silniejsza od Bijuudamy, ze względu na możliwość uprzedniego kumulowania chakry, by błyskawicznie wystrzelić, co jest możliwością do zaskoczenia.
- Ranton: Furashuu - Ranga A, Dansoujutsu, Ranton
Technika polega na niesamowicie szybkim przemieszczeniu się w linii prostej używając do tego żywiołu Ranton. Jednak technika ma również zastosowanie bojowe. Otoczenie się chakrą burzy pozwala nam na przebicie nawet wielu ścian bez zadrapania, a zabicie nią przeciwnika nie stanowi dla nas problemu. Zasięg tej techniki to aż 50m. Używając jej pozostawiamy za sobą żółty ślad. Brat Noritady zwykł żartować z niego, że to prawdziwy "Żółty Błysk", a nie ten cały Minato.
- Ranton: Han'i - Ranga A, Fuuinjutsu, Ranton
Technika dość potężna ze względu na swoją użyteczność. Zostawiamy znak na przeciwniku, a następnie zawiązujemy pieczęcie, po chwili tworzy się burzowa chmura nad nami. Chmura ta uderzy we wroga co 5 sekund, aż nie będzie martwy dopóki nie wróci na zaznaczony przez nas teren, który wyznacza promień od samej chmury. Minimalnie może być to 25m, a maksymalnie 120m. Technika ma swój dodatkowy plus, gdyż możemy oznaczyć aż do pięciu osób, lecz gdy wyjdą jednocześnie, uderzy tylko jednego, a za 5sekund drugiego. Raz wytworzona chmura nad nami nie poruszy się ani trochę, utrzyma się do końca w tym samym miejscu, aż zniknie. Minusem jest to, że chmura krótko się utrzymuje. (3tury)
- Ranton: Biribiri - Ranga S, Ninjutsu, Ranton
Prosta, a zarazem potężna technika wykorzystująca chakrę oraz prawa fizyki. Ładujemy jedną z rąk chakrą Ranton, trwa to kilka chwil, a następnie bierzemy do dłoni metalową kulkę, którą podrzucamy do góry. Skupiamy się i celujemy odpowiednio ręką. Składamy ją w jakby gest "OK", lecz z przyciśniętym prawie całym kciukiem do góry dłoni, tak, że tylko opuszek odstaje i jest prawie w linii prostej. Gdy kulka osiągnie wysokość tą samą co ręka, zwalniamy całą chakrę przyśpieszając naszą dłoń i uderzając i ręką i błyskawicą z Ranton w kulkę, która zostaje wystrzelona. Cała technika opiera się na odpowiednim przyśpieszeniu przedmiotu, nasza ręka służy jako działo, a przedmiot jako amunicja. Całą siłą tego jutsu jest prędkość osiągana przez metal. Kulka jest niewidoczna dla posiadaczy wzroku poniżej III poziomu, a użytkownicy Sharingan muszą mieć dużą wprawę w używaniu go, by dostrzec obiekt. Warto dodać, że zasięg techniki wynosi 1km, a siła jest wystarczająca, by przedziurawić górę. Niestety jutsu jest chakrożerne i ciężko wycelować w ruchomy obiekt, jednak sama prędkość obiektu wytwarza uderzenie dźwiękowe, które może poważnie zranić, a z pewnością odrzucić.



Pakty Przywołania: Ptaki
- Avian
- Taka
- Takamaru

Statystyki:

Siła - 200 | 225
Zręczność - 160
Szybkość - 190
Energia - 200 | 210
Percepcja - 160 | 210
Wytrzymałość - 170 | 220 | 245
Odporność Psychiczna - 190
Ninjutsu - 200
Genjutsu - 30
Taijutsu - 175
Fuuinjutsu - 85
Dansoujutsu - 130
Fechtunek - 150
Posługiwanie się przyrządami - 75
Kekkei Genkai - 10

- zmysły
- Rankanken Ryuu


Walki:
Rozegrane - ??
Wygrane - ??
Remis - ??
Przegrane - ??


Misje:
D - 32
C - 17
B - 23
A - 149
S - 51


https://i.imgur.com/3BM26xP.png

Offline

 
Kunai

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
masaż Ciechocinek apartamenty Bułgaria