Naruto Club

Przeżyj wielką przygodę w świecie Shinobi! Dołącz do nas już dziś!

Ogłoszenie

1 Zgodnie z ustawą z dnia 04.02.1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) forum i cała jego zawartość podlega ochronie praw autorskich ˆ
2 Zaszła zmiana odnośnie poziomów chakry. Od teraz są limity, których nie da się przekroczyć bez wspomagaczy (10 000 chakry), a także odpowiednie poziomy chakry niosą za sobą pewne efekty.
3 Miejcie oko na SPRAWY ADMINISTRACYJNE!
4 Od tej pory Akademia Ninja jest zamknięta dla graczy. Zaczynamy grę od Genina. (Akademia działa dla NPC)

#1 04-05-2014 01:15:42

 Itachi

https://i.imgur.com/nVOFOzC.jpg

1032197
Skąd: Się tu wziąłem?
Zarejestrowany: 10-02-2008
Posty: 4542
Punktów :   16 
Wiek: 24 lata
Oczy/Włosy: Sharingan III Tomoe / Czarne
Grupa Krwi: AB
Wzrost/Waga: 185,5 cm / 60kg

Yanashi Kubiki

Imię: Yanashi

Nazwisko: Kubiki

Płeć: Mężczyzna

Wygląd: Yanashi to mierzący 179cm mężczyzna o szczupłej budowie ciała. Jego karnacja jest dosyć jasna, lecz ma opaleniznę. Nie posiada normalnego prawego ramienia, a jedynie kikut, do którego przyczepiona jest specjalna proteza, którą może poruszać równie dobrze co lewą ręką. Na prawym boku ma sporą bliznę, którą otrzymał na wojnie. Na obojczyku ma tatuaż - trzy kropki przy sobie z kreskami do zewnątrz ułożone na kształt trójkąta. Jego twarz jest podłużna, a usta wąskie i blade, nos smukły oraz spiczasty. Oczy niewielkie, czarnej barwy podobnie jak kruczoczarne włosy. Fryzurę ma po bokach przystrzyżoną, a im bliżej środka czaszki tym dłuższe. Z tyłu również ma je podrównane.
Zazwyczaj nosi krótkie, czarne, luźne spodenki i pomarańczową koszulkę z krótkim rękawem. Na nogach ma zwyczajne buty ninja, a przy pasku dwie torby z ekwipunkiem.

Klan: ---

Wiek: 23

Organizacja: ---

Charakter: Chłopak jest bardzo specyficznym człowiekiem. Najlepiej zacząć od tego, że kocha informacje. Uwielbia je zbierać i jest zdolny zrobić dla nich prawie wszystko. Bardziej niż przydatną informację ceni dumę i własne poczucie wartości dlatego nie zniża się do pewnego poziomu. Uwielbia żarty dlatego jest wesołą postacią. Nawet po utracie ramienia nie stracił swojego humoru. Lubi zakłady i hazard. Ma wspaniały zmysł taktyczny oraz strategiczny. Potrafi rozplanować sobie każdą sytuację w głowie, by wszystko poszło po jego myśli. Często bawi się w aktora, więc zakłada wiele masek osobowości, by zwyczajnie dobrze się bawić. Jest słowny i zawsze dotrzymuje złożonych obietnic. Nie należy do osób pamiętliwych, czy mściwych dlatego szybko zapomina o jakichś sprzeczkach lub urazach związanych z jego osobą. Oprócz tego wykazuje niesamowity talent do wszelkich sztuk ninja, lecz nie wiąże z tym ambicji. Z pewnością nie jest naiwny, zawsze dokładnie przemyśli każde wydarzenie. Cechuje się inteligencją oraz bystrością umysłu dlatego lubi mieszać się w niewyjaśnione sprawy.

Wioska: Dawniej Kusa-Gakure, aktualnie brak.

Ekwipunek: Kunai, Shuriken, 30 Kunai z notkami Hiraishin, 5 Kunai z notkami błyskowymi, 5 Kunai z notką większej eksplozji, 15 Kunai z notką eksplozji, notes i ołówek.

Natura chakry: Nieznana

Historia postaci: Yanashi urodził się w zwyczajnej rodzinie zamieszkującej Kusa-Gakure. Jego ojciec był drwalem, a matka kucharką w pobliskiej knajpie. Oboje z rodziców wracali późnymi porami, dlatego do wieczora zostawał z sąsiadką, która niezbyt zwracała uwagę na chłopca. Mąż kobiety zajmującej się dzieciakiem był ninja specjalizującym się w Fuuinjutsu, wyjątkowo utalentowanym. Człowiek ten spisywał wszystkie swoje techniki, przemyślenia, opisy i tłumaczenia, a następnie przechowywał je w swoim mieszkaniu, również miał wiele książek na ten temat. Yanashi odkąd matka nauczyła go czytać to studiował owe zapiski niewiele rozumiejąc z nich. Niestety sąsiadka nie zwracała na niego tylko sadzała w pokoju i robiła swoje, przez co dzieciak zajmował się sobą w ten, a nie inny sposób. Do dziewiątego roku życia przestudiował już wszystkie książki, notatki, zapiski wiedząc dosłownie każdą rzecz na temat Fuuinjutsu. Nauczył się też samodzielnie kilku technik, lecz nie stosował ich. Nie chciał być ninja. Gdy osiągnął wiek dziesięciu lat, jego matka zachorowała i przestała pracować. Yanashi zostawał z nią w domu, gdyż stan kobiety nie był na tyle krytyczny, by nie mogła zajmować się synem. Jej ciało było zwyczajnie osłabione i nie nadawało się do wysiłku. Często chłopak był zabierany przez nią do biblioteki, gdyż ta zauważyła, że Yanashi ma spore pragnienie wiedzy. Tam czytał wszystko co się dało, zbierał każdą informację i zapamiętywał ją z nadzieją, że kiedyś się przyda. W wieku 16 lat jego matka zmarła, a On zaczął pracować jako kronikarz w siedzibie przywódcy Kusa-Gakure. Tam zdobywał jeszcze więcej informacji, aż zaczął nimi handlować, wymieniać się i zdobywać inne. w wieku 20 lat znał z opisu już prawie każdą technikę ninja, wiedział wszystko o otaczającym go świecie i ludziach, lecz nadal mu było mało. Były rzeczy, które pozostawały okryte tajemnicą, bądź niewyjaśnione dlatego ciągle dążył by zdobyć informacje. Między czasie opanował więcej technik Fuuinjutsu oraz kilka pozwalających mu ukrywać swoją obecność, aby móc podsłuchiwać, czy szpiegować. Władze nadal uważały go za zwykłego kronikarza. W wieku 23 lat, gdy rządy przejął tajemniczy Ise, jego życie się zmieniło. Przywódca dostrzegł od razu kryjący się talent w chłopaku. Zaprosił go na partię gry Shogi. Yanashi pokonał Ise zadziwiająco szybko ukazując swój talent taktyczny. Po tym wydarzeniu został mianowany osobistym doradcą przywódcy. Z czasem ten nauczył go techniki Hiraishin no Jutsu wiedząc, że jedynie ten chłopak ma w sobie na tyle możliwości, by pojąć jutsu w kilka chwil i móc je rozwinąć. Yanashi postąpił jak mu powiedziano, w zamian za informacje rozwinął się i w kilka dni stał się wspaniałym shinobi o nieprzeciętnej sile. Stał się dowódcą kilku mniejszych oddziałów łączących się w jeden - najważniejszy. Podczas walk przeniósł wszystkich ludzi pod swoim dowództwem za pomocą jednej techniki opartej o Hiraishin na plecy oddziału AB Sojuszu. Dzięki swojemu planowi omal nie zwyciężyli bitwy, lecz nie to było celem. Jego zadaniem było jak najdłużej zatrzymać wroga i dokonać w jego szeregach jak największych strat oraz ostatecznie dokonać Shiki Fuujin na Hokage. Udało mu się oprócz ostatniej części, lecz sam wpadł w bitwę z Jiraiya. Chłopak, który od kilku dni dopiero był Shinobi walczył z Jouninem Konohy na równi, aż w końcu oberwał techniką, która oderwała jego prawe ramię. Ostatecznie zdołał jeszcze uwięzić w Fuuinjutsu Jiraiye, lecz ten wydostał się. Wrócił do wioski, gdzie kurował się w ukryciu. Jego ojciec uciekł dowiadując się, że oddział Sojuszu zbliża się. Yanashi od tego momentu nie wie, gdzie jest jego ostatni członek rodziny. Przeczekał, aż wrogowie przejdą przez Kusę i dołączył do Ise, który znów zmusił go do podróżowania z nim oraz poświęcenia życia w razie sytuacji zagrażającej przywódcy. Chłopak nie miał zamiaru tego zrobić, lecz słysząc plan Ise postanowił zgrywać pozory zgody. Został wysłany ukryć notki do teleportacji w każdej z stolic krajów Sojuszu, lecz ostatecznie nie zrobił tego. Udał się z Ise do Konohy, gdzie miał pomagać w niszczeniu jej, a następnie przenieść przywódcę do innych wiosek, które znów miał niszczyć. Yanashi jednak widząc, że do walki w Konosze z Ise włączył się Jiraiya, z którym zdążył zamienić w trakcie własnej bitwy wiele wartościowych dla niego słów, stwierdził, że przeniesie największego wroga Sojuszu do oddalonego o 30km od Konohy miejsca, które wcześniej przygotował, by starać się samemu zabić Ise. Ostatecznie przeniósł i przywódcę, i Jiraiye, Hokage, Itachi'ego, Mayumi oraz Fox'a, by pokonali wroga z dala od wioski, by ją nie zniszczyć. Po wojnie ukrył się w Kraju Ognia w małej wiosce, gdzie kupił niewielki domek oraz specjalną, niesamowicie drogą protezę ręki, następnie nauczył się Kugutsu no Jutsu, by móc nią sterować. Pieniądze miał ze sprzedaży informacji. Nadal zajmuje się tym, nieprzerwanie.

Własności: Dom w małej wiosce 15km od Konohy, na południe.
Opis: Mała posiadłość z drewnianych desek niskiej jakości. Wewnątrz ma typowe ściany z papieru ryżowego i odsuwane drzwi we wszystkich czterech pomieszczeniach tego domostwa. Cała podłoga jest z ciemnego drewna. Ma malutkie wejscie, które od razu prowadzi do salonu, w którym oprócz niskiego stoliku do siedzenia na ziemi i kilku kwiatków nic nie ma. Na lewo od tego pokoju ma sypialnie, małą z normalnym łóżkiem i stolikiem obok. Ma też malutką biblioteczkę z różnymi książkami, lecz żadnymi informacjami. Na prosto salonu jest niewielka kuchnia z całym potrzebnym wyposażeniem oraz kredensem, gdzie trzyma talerze i inne rzeczy. Po prawej stronie jest trochę mniejsza niż kuchnia łazienka również z pełnym wyposażeniem.

Cele:
- Zdobyć wszelkie możliwe informacje
- Odkryć tajemnicę Rinnegana i Rikudou Sennin'a
- Dowiedzieć się gdzie jest Góra Myobokuzan
- Zdobyć informacje gdzie znajduje się Jaskinia Wężowego Mędrca

Relacje:
- Jiraiya - Przyjazne
- Mayumi - Neutralne
- Fox - Neutralne
- Itachi - Neutralne
- Aki Hamuro NPC - Neutralne


Statystyki postaci:



Opaska: ---

Ranga: ---

Chakra: 3500

Kekkei Genkai: ---

Styl TaiJutsu: ---

Inne przedmioty: ---

Ryo: Zawsze około 10 000ryo


Zmysły:

Wzrok : IV
Słuch : IV
Smak : I
Węch : I
Dotyk : I


Umiejętności: Kinobori no Waza, Suimen Hokou no Waza, Bikou Ninjutsu, Muon Satsujin Jutsu, Perfekcyjne Posługiwanie się Kunai, Perfekcyjna Kontrola Chakry, Jednoręczne pieczęcie.

Jutsu:

NINJUTSU:
- Podstawowe
- Shuriken Kage Bunshin
- Meisai Gakure no Jutsu
- Kuchiyose: Rashoumon
- Kuchiyose: Sanjuu Rashoumon
- Toumegane no Jutsu

TAIJUTSU
- Bannou
- Konoha Reppuu
- Konoha Senpuu

FUUINJUTSU
- Jibakujutsu: Zen
- Jibakujutsu: En
- Jibakujutsu: Katsu
- Fuuin Houdou
- Fuuin Fuzui
- Fuuinka Koui
- Jibakujutsu
- Mugen Houyou
- Shishi Heikou
- Gogyou Fuuin
- Gogyou Kaiin
- Tajuu Mugen Houyou
- Shiki Fuujin
- Ura Shishou Fuuinjutsu

DANSOUJUTSU
- Hiraishin no Jutsu
- Hayaku Onore
- Shunshin no Jutsu

GUUINJUTSU
- Kugutsu no Jutsu

WŁASNE
Chou Hiraishin Fuuin - Ranga S, Dansoujutsu Hiraishin
Najpierw zawiązujemy pieczęci, by nałożyć na ziemi specjalny czarny znak. Jeżeli złożymy 4 pieczęci będzie miała 12m średnicę, jeżeli 12 to 24m, jeżeli 24 to 52m, a jeżeli 52 to 131m i to ostateczna forma. Następnie wysyłamy do znaku wiele chakry, aż wyczujemy, że wypełniliśmy cały, wtedy zawiązujemy pieczęć tygrysa i przenosimy wszystkich stojących na pieczęci w jedno miejsce nie oddalone dalej niż 2km od miejsca startowego, gdzie leży nasz kunai z notką Hiraishin.


Pakty Przywołania: ---

Statystyki:

Siła - 110
Zręczność - 110
Szybkość - 150
Energia - 100
Percepcja - 190 | 265 | 310
Wytrzymałość - 100
Odporność Psychiczna - 60 | 80 | 90
Ninjutsu - 110
Genjutsu - 1
Taijutsu - 130
Fuuinjutsu - 200
Dansoujutsu - 180
Fechtunek - 1
Posługiwanie się przyrządami - 200
WSPOMAGACZE: Zmysł wzroku poz. IV (+75 Percepcji, +20 Odporności psychicznej), Zmysł słuchu poz. IV (+45 Percepcji, +10 Odporności psychicznej)


https://i.imgur.com/3BM26xP.png

Offline

 
Kunai

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
internet bezprzewodowy stryszawa Ciechocinek spa weekend dla dwojga komornik sądowy warszawa