Gousuiwan no Jutsu: Jinsoku - czemu nie. Wpasowując tą technikę w mechanikę naszej gry proponuję dodać bonus do szybkości max na poziomie +100 i ograniczeniem użytkowania do 3 tur. Za każde odjęcie bonusu -20 daje +1 turę dłużej. Podsumowując 100-3tury 80-4 60-5 40-6 20-7. Odnowienie techniki po 2 turach oczywiście o ile organizm na to pozwoli.
Fuuton: Keikaina ashinami - przechodzi bez większego komentarza. W świecie Shinobi chakra jest uwalniana na wiele sposobów, także w tym.
Offline
Fuuin: Kouzen
Ranga: S
Czas Nauki: 10 dni
Opis: Owa technika umożliwiająca nam ingerowanie we wcześniej już nałożone fuuinjutsu, dzięki czemu możemy wprowadzać w nie własne zmiany. Im większą mamy znajomość fuuinjutstu tym bardziej możemy wpływać na techniki pieczętujące rożnej maści. Proste fuuinjutsu możemy zmieniać dowolnie, ALE W ZAKRESIE SWOJEJ RANGI. Nie da się zrobić z fuuinjutsu rangi D nagle rangi B. Możemy zrobić rangę C, ale nic więcej. Zaś skomplikowane fuuinjutsu... tutaj zmiany są niewielkie, ale na jeden raz. Bo po jednej zmianie możemy od razu wykonywać drugą i trzecią, czwartą, piątą, aż w końcu osiągniemy pożądany efekt. Jednak musimy pamiętać, że zbyt szybkie zmiany, zbyt drastyczne, mogą złamać pieczęć co w zależności od przypadku może doprowadzić do różnych rzeczy. W przypadku przeklętej pieczęci - najpewniej śmierci.
Kolejna rzecz - nie możemy nanosić zmian w fuuinjutsu na ludziach, którzy nie wyrazili zgody, chyba że są ogłuszeni/nieprzytomni.
Przykład: Dzieki tej technice możemy wprowadzac zmiany np. u posiadaczy przekletych pieczeci, zmieniając wplyw pieczeci na ich cialo jak i eliminowac nieporzadane skutki
Przykład 2: Technike można zastosować również w przypadku jinchuriki, by lekko rozszczelinic pieczec ktora wiezi w nich demon, umozliwi to wiekszy dostep do chakry bijuu lecz tym samym, zwiekszy jego wplyw na jinchuriki powodujac ze moze wlatwiej wydostac sie na wolnosc
Ostatnio edytowany przez Tenzo (29-12-2017 14:32:34)
Offline
Okej, technika sama w sobie może przejść, ale trzeba ustalić kilka spraw. Jako przykład dam program komputerowy - można zmieniać pliki albo linijki kodu, ale jak nie znasz programu, nie wiesz w jakim języku jest napisany, nie wiesz za co odpowiadają te pliki, to jedynie zniszczysz program lub sobie system. Rozumiesz o co mi chodzi? Bez znajomości, bez dokładnego, wręcz perfekcyjnego poznania danego fuuinjutsu, w którym chcesz nanosić jakieś zmiany jedyne co będziesz robił, to igrał z pieczęcią. Bez odpowiedniej wiedzy takie mieszanie może doprowadzić do... niczego albo do zniszczenia pieczęci, albo do zmienienia jej działania tak, że może zabić nosiciela, albo zabije Ciebie, bo zmienisz ją w ten sposób. Czyli przede wszystkim potrzebujesz ogromnej wiedzy na temat zmienianego fuuinjutsu. Pełen sukces gwarantuje jedynie znajomość danego fuuinjutsu w stopniu, że sam potrafisz je nałożyć i już kiedyś to robiłeś.
Dodatkowo im wyższe rangą fuuinjutsu i bardziej skomplikowane, tym mniejsze zmiany możesz nanosić. Czyli proste fuuinjutsu możesz zmieniać dowolnie, ALE W ZAKRESIE SWOJEJ RANGI. Nie zrobisz z fuuinjutsu rangi D nagle rangi B. Może rangę C, ale nic więcej. Zaś skomplikowane fuuinjutsu... tutaj zmiany są niewielkie, ale na jeden raz. Bo po jednej zmianie możesz od razu wykonywać drugą i trzecią, czwartą, piątą, aż w końcu osiągniesz swój efekt. Jednak musisz pamiętać, że zbyt szybkie zmiany, zbyt drastyczne, mogą złamać pieczęć co w zależności od przypadku może doprowadzić do różnych rzeczy. W przypadku przeklętej pieczęci - najpewniej śmierci.
Kolejna rzecz - nie możesz nanosić zmian w fuuinjutsu na ludziach, którzy nie wyrazili zgody, chyba że są ogłuszeni/nieprzytomni.
Na razie nic więcej do głowy mi nie przychodzi, jednak możliwe, że coś jeszcze trzeba będzie wyjaśnić w działaniu tej techniki - wtedy dam Ci znać, a jak dopiszesz to co podałem wyżej, to akcept.
Offline
Jest to umiejętność kontroli pogody poprzez rinnegana ,która daje możliwość stworzenia deszczu bądzi go odwołania. Deszcz nie jest zwykł ponieważ służy do wyczuwania czakry przeciwnika więc daje możliwość wyczucia czyjejś czakry od razu kiedy wejdzie na obszar w którym pada nasz deszcz przez co znam cały czas położenie naszego przeciwnika. Deszcz można wykorzystać do pokrycia jekiegoś terenu jak np. wioska jak było ukazane to w anime kiedy Pain użył takiego deszczu na Ame Gakure. Umiejętności jest normalnie w anime a nie ma ją na forum więc pisze w propozycjach.
Offline
Zostanie ona dodana jako technika Rinnegana w przyszłości. Dzięki.
Offline
Okej, zacznijmy od tego, że zmiany wyglądu są zbyt duże. Na drugim poziomie chcesz mieć dodatkowe cztery ramiona i jeszcze skrzydła, a poza tym kolor skóry, włosów, linie, światło z nich... przesada. Zmiany mogą być drastyczne, ale bez przesady - to już poziom Senninki taka transformacja ciała.
Zatem 1 poziom - tylko linie, które rozchodzą się od pieczęci.
2 poziom - albo dodatkowa para ramion (łącznie 4 ręce), albo skrzydła. Dodatkowo wiadomo - kolor włosów okej, skóry... no załóżmy jeden kolor, bo dwa to przesada, że czarno-czerwona. Nabiera jednej barwy. Linie nasilają się - okej, ale bez tego światła z nich.
Kolejna sprawa - bonusy są zbyt wielkie. Pieczęć nie dość, że zmienia ogromnie wygląd, dodaje nowe części ciała, to jeszcze ma więcej chakry niż Przeklęta Pieczęć Nieba i większe bonusy do statystyk niż Przeklęta Pieczęć Ziemi. To musisz drastycznie zmniejszyć. Jeżeli chcesz mieć sporo chakry i spore statystyki, to zrób tą na wzór PP Nieba, chociaż możesz inaczej rozlokować statystyki. Chodzi o to, aby ich suma była podobna. Jak poprawisz - daj znać.
Offline
Przeklęta pieczęć Upadłego / Ochita no Juin
Przeklęta Pieczęć Upadłego jest jedną z nieznanych dotąd przeklętych pieczęci . Ta pieczęć stawia na szybkość a także na wytrzymałość oraz siłę połączoną z sporym zastrzykiem chakry. Te zdolności sprawiają, że Ochita no Juin jest odpowiednia dla walczących wręcz, jak i na dystans. Szansa na przeżycie i przyjęcie jej wynosi tylko 10%. Ból otrzymania pieczęci jest tak wielki że czujemy się jakbyśmy byli w stanie agonalnym od ciężkiej rany . Na ostatnim stadium rozwoju nasze ciało jest dosyć poważnie modyfikowane, dlatego też ta jest uznana za jedną z najniebezpieczniejszych. Pieczęć została stworzona przez upadłego shinobi , którego imię zostało zapomniane na przestrzeni setek lat. Ostatni poziom formy przypomina oryginalną formę przeklętej pieczęć upadłego shinobi. Pieczęć jest przekazywana przez poprzedniego nosiciela pieczęci
Wygląd pieczęci
Tryb Naznaczenia
Osoba, która przeżyła przyjęcie Ochita no Juin zostaje nagrodzona dodatkową ilością chakry jak i lekkim wzmocnieniu fizycznych warunków.
Stałe bonusy
Chakra + 300
Siła + 10
Odporność Psychiczna + 10
Szybkość + 5
Energia + 5
Wytrzymałość + 10
Poziom Pierwszy
Na nasze ciało nachodzi na nie kilka linii biegnących od pieczęci. Linie biegną po całym naszym ciele. W tej formie dostajemy spory zastrzyk czakry jak i naszych zdolności.
Chakra + 700
Siła + 35
Odporności Psychiczna + 30
Szybkość + 15
Energia + 10
Wytrzymałość + 35
Zręczność + 15
Poziom Drugi
Poziom drugi jest zmaksymalizowaniem bonusów z poziomu pierwszego. Nasze ciało dosyć drastycznie się zmienia. Skóra na naszym ciele się utwardza ale nie utrudnia nam poruszania o dziwo. Poprzednio naniesione lnie na nasze ciało nasilają się. Wytrzymałości jest o wiele większy niż przedtem. Oraz wyrastają nam nowe ręce dokładnie 2 przez co razem z naszymi mamy ich 4 .Włosy przyjmują kolor biały podobnie też jak nasz tęczówka w oku. Mimo że oczy są całe białe cały czas jesteśmy wstanie widzieć.
Chakra +1300
Siła + 70
Odporności Psychiczna +30
Szybkość + 60
Energia + 30
Zręczność + 25
Wytrzymałość + 70
Ostatnio edytowany przez Yato (14-01-2018 11:33:41)
Offline
Okej, no to dalsza część poprawek. "Tylko 50%"? To spore szanse, nawet bardzo jak na Przeklętą Pieczęć, ale... u nas nie ma, że postać gracza umiera, bo PP się nie przyjęła, więc może zostać. Usunąć za to musisz wzmiankę o przekazywaniu jej ot tak. Do PP jest specjalne jutsu, bez którego nie da się jej nakładać, a więc przekazywać. To musi zniknąć.
Suma bonusów ze statystyk oraz chakra widzę, że identyczna jak w PP Nieba, więc nie mam zastrzeżeń.
Jak poprawisz powyższe, to akcept.
Offline
Bakusoku Tābo
Technika Rangi: B
Czas nauki: 30 h
Odwracamy swoje ręce za siebie bądź pod siebie i używa eksplozji, by się napędzać. Używa tego zarówno na ziemi, aby zwiększyć prędkość i w powietrzu, aby osiągnąć pseudo formę lotu. Technika jest średnio czakro żerna
Sutan Gurenēdo
Technika Rangi: B
Czas nauki: 40 h
Podczas używania tej techniki zaczynamy tworzyć sferę światła między dłońmi, która eksploduje na dużą skalę podobnie jak w przypadku normalnej eksplozji , tylko w tej technice nie chodzi o stworzenie normalnego wybuchu tylko błysku światła, który oślepia każdego, kto znajduje się przed nami. (technika nie działa na użytkownika)
Ostatnio edytowany przez Yato (19-01-2018 15:20:18)
Offline
Fuuin Itami
Ranga: B
Czas nauki: 20 h
Opis: Jest to fuuin jutsu dzięki któremu możemy wywołać nagły atak bólu u osoby naznaczonej, podczas aktywowania pieczeci przez osobe ktora ja nalozyla znak zaczyna sie jarzyć na niebiesko a naznaczona osoba czuje przeszywajacy ból w miejscu pieczeci.
Fuuinjutsu nie działa na osoby z wytrzymałością powyżej 150 poniewaz sa wstanie wytrzymac bol i przelamac pieczec
Fuuin: Futan Juinjutsu
Ranga: S
Czas nauki: 7dni
Jest to technika pozwalająca na nałożenie przeklętej piczęci, różni się tym od techniki macierzystej, iż zmiany w organizmie i ukladzie chakry nie nastepuja az tak gwałtownie jak w przypadku Fuuin: Juinjutsu. Pieczęć rozwija się i łączy z ciałem użytkownika przez jakiś tydzien powoli wprowadzając zmiany, w różnicy od Fuuin: Juinjutsu gdzie zmiany sa wprowadzone gwałtownie i nie każdy zdoła to przeżyć.
Wymagane: Fuuin: Juinjuts
Ostatnio edytowany przez Tenzo (07-02-2018 15:13:45)
Offline
Yato:
1. Szczerze mówiąc nie jest to żadna technika. Możesz wykorzystywać normalny odrzut z podstawowej wersji swojego Bakutonu, aby tak działać. Oczywiście lot to zbyt wiele i do tego przydałaby się osobna technika.
2. Okej, niech będzie. Akcept.
Tenzo:
1. Jak zwykle w Fuuinjutsu, które nakładają znak - sposoby pozbycia się go są niezbędne. A jeżeli nie ma, to należy to zaznaczyć w technice. Musisz też dodać, że osoby ze zmysłem dotyku na poziomie III i wyższym są w stanie zignorować ból częściowo lub zupełnie nawet jeżeli nie osiągają progu wytrzymałości na poziomie 150.
2. No okej, jednak w podstawowej wersji techniki zmiany są wywołane przez zapieczętowanie sporych pokładów chakry, która ma naśladować tą z Senninki. Zatem, aby osiągnąć Twój efekt w tej technice, musiałbyś przynajmniej co drugi dzień jakby ponownie korzystać z tego jutsu, lecz już bez nakładania, a samego, stopniowego pieczętowania chakry w osobie, która miałaby zostać naznaczona PP. Czyli musiałbyś co drugi dzień tę osobę odwiedzać i pieczętować w niej kolejną dawkę chakry. W ten sposób organizm przyzwyczajałby się do PP stopniowo.
Ostatnio edytowany przez Takeru (08-02-2018 03:05:07)
Offline
Tenshou
Ranga: A
Czas Nauki: 3 Dni
Opis: Przed wykonaniem cięcia, użytkownik gromadzi sporą ilość chakry w ostrzu. Skondensowaną tak charę użytkownik uwalnia w momencie cięcia powiększając jego zakres, a następnie wypuszcza ją do przodu. Cięcie przybiera formę półksiężyca lecącego naprzód tnąc wszystko na swojej drodze. Siła techniki zależy od ilości wykorzystanej chakry.
Katon: Houka
Ranga: D
Czas Nauki: 1h
Opis: Bardzo prosta technika nie wymagająca pieczęci używana często do rozpalania ogniska lub podpalania czegoś. W pierwszej wersji wyciągamy otwartą dłoń przed siebie a z niej zaczynają sypać się ogniste iskry mogące rozpalić np. ognisko. W drugim sposobem użycia techniki na końcu paląca pojawia się niewielki płomień od którego możemy odpalić np. papierosa
Ostatnio edytowany przez Ripper (22-07-2018 13:18:42)
Offline
Nazwa Umiejętności: Hoissuru
Opis: Jest to bardzo prosta umiejętność użytkowników genjutsu, wykorzystywana podczas gdy do użycia danej techniki potrzebujemy instrumentu np. fletu zamiast tego shinobi zaczyna wygwizdywać melodie dzięki której może złapać drugą osobę w genjutsu.
Ranga Umiejętności: B
Czas nauki: 3 Dni
Ostatnio edytowany przez Takeshi (23-02-2018 15:52:25)
Offline